Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,276,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " تاثير مشخصه هاي ترافيك و جاده بر ايمني جاده: مرور و جهت گیري تحقيقات آينده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثير مشخصه هاي ترافيك و جاده بر ايمني جاده: مرور و جهت گیري تحقيقات آينده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Safety Science
سال انتشار
2013
کد محصول
1014124
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,276,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
403 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

درك عوامل موثر بر تصادفات جاده اي يك حوزه مهم در تحقيقات ايمني جاده اي است. اين مقاله به ارائه مروري بر اين عوامل  با تمركز ويژه بر ترافيك و عوامل مرتبط با جاده و در ارتباط با تصادفات خودرو در جاده هاي عمده مي پردازد. همچنين اين مقاله به ارائه مروري بر نظريه هاي ايمني جاده اي كه به توضيح اينكه چگونه  و چرا اين عوامل بر تصادفات ترافيك جاده اي موثر واقع مي گردند، می پردازد.اين مقاله به جامعه ايمني جاده اي درك بهتري از تصادفات جاده اي ارائه نموده و در توسعه روش هاي مناسب و خط مشي ها جهت بهبود ايمني جاده اي كمك مي نمايد. عوامل متعددي كه مهمترين آنها عبارتند از سرعت، تراكم و انحناي افقي جاده داراي اثرات مركب بر ايمني جاده بوده و نياز به بررسي بيشتري دارند. همچنين توسعه بيشتري در ارتباط با جهت دهي به تحقيقات آينده در ارتباط با اثر اين عوامل صورت گرفته كه مهمترين آنهاهمانا بهبود كيفيت داده ها، كشف عوامل در كشورهاي در حال توسعه و مناطق روستايي و بكار گيري مدل هاي پيشرفته آماري می باشند. همچنين نياز به تحقيقات بيشتر در مواردي كه مرتبط با تاثير سرعت و تراكم بر تصادفات جاده اي است می باشد نظيراينكه آيا انحنا، ايمني جاده را مي افزايد یا خیرو نيز كاربرد مدلهاي آماري پيشرفته تر به منظور درك بهتر تاثير عوامل بر تصادفات جاده اي است.

1-مقدمه

تصادفات جاده اي مشكلات جدي را بر جامعه تحميل مي كنند. هزينه هاي تصادفات ناشي از ترافيك جاده ها بر افراد، اموال و جامعه قابل ملاحظه بوده است. در اتحاديه اروپا بخاطر تصادفات جاده اي هر ساله ، بيش از 40000   نفر می میرند  و بيش از يك ميليون زخمي مي شوند (CARE , 2008). به علاوه هزينه هاي قابل ملاحظه اي نيز مرتبط با تصادفات جاده ای اند ، شامل هزينه هاي انساني (براي مثال پرداخت  هزینه جهت جلوگیری از درد، قصه و رنج)، هزينه هاي مستقيم اقتصادي ناشی از بازدهی از دست رفته ، هزينه هاي پزشكي مرتبط با جراحات ناشي از تصادفات جاده اي،  هزینه آسیب وارده به وسایل نقلیه و اموال ، هزینه های پلیس و هزینه های اداری بیمه تصادف....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


road safety

ثبت سفارش جدید