Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " تاثیر تعدیل کننده ظرفیت جذب بر جهت گیری کارآفرینانه عملکرد بین المللی کسب و کارهای خانوادگی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر تعدیل کننده ظرفیت جذب بر جهت گیری کارآفرینانه عملکرد بین المللی کسب و کارهای خانوادگی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Family Business Management
سال انتشار
2017
کد محصول
1014139
تعداد صفحات انگليسی
18
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
723 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف : هدف این مقاله تحلیل تاثیر تعدیل کننده ظرفیت جذب بر جهت گیری کارآفرینانه عملکرد بین ­المللی کسب و کارهای خانوادگی است. طراحی/روش/رویکرد : نمونه این مطالعه از 218 شرکت خانوادگی مرتبط با "موسسه کسب و کار خانوادگی (IEF)" گردآوری شد. این مقاله از یک مدل معادله ساختاری و تکنیک PLS-SEM جهت سنجش مدل پیشنهادی و مقایسه تاثیر تعدیل کننده ظرفیت جذب بر جهت­ گیری کارآفرینانه عملکرد بین­ المللی کسب و کارهای خانواده استفاده کرد. یافته­ ها : یافته اصلی این کار آن است که عملکرد بین ­المللی کسب و کارهای خانوادگی تا حد زیادی با جهت­ گیری کارآفرینانه تعیین می ­گردد. بعلاوه، این تاثیر با ظرفیت جذب، که یک نقش تعدیل­ کننده مثبت را اعمال می­ کند، تقویت می ­شود. دلالت­ های عملی : اگر شرکت­ های خانوادگی می­ خواهند برآیندهای بین ­المللی خود را بهبود بخشند، باید با جهت­ گیری کارآفرینانه و از طریق تاثیر ظرفیت­ های جذب اقدام کنند. اصالت/ارزش : اصالت این کار از کشف نقش تعدیل­ کننده جدید ظرفیت­ های جذب در شرکت­ های خانوادگی نشات می­ گیرد.

1-مقدمه

در چند سال گذشته، جهت­ گیری کارآفرینانه، بین­ المللی سازی و ظرفیت جذب علاقه علمی و فنی زیادی را به خود معطوف کرده است. این مطالعه تلاش می­ کند تا مسائل فوق را با بررسی در این مورد که چگونه این مفاهیم با یکدیگر مرتبط هستند، مدنظر قرار دهد. جهت­ گیری کارآفرینانه بعنوان یکی از مرتبط ­ترین مفاهیم در ادبیات علمی کارآفرینی شناخته می­ شود (ولز و همکاران، 2011)، که یکی از حوزه ­های کانونی تحقیق در مدیریت کسب و کار است (میلر، 1983؛ کاوین و سلوین، 1991؛ راش و همکاران، 2009؛ ولز و همکاران، 2011؛ کاوین و میلر، 2014)....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



PLS
Moderating effect
Absorptive capacity

ثبت سفارش جدید