Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,276,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " شبیه سازی های عددی دقیق از اتمیزاسیون اولیه یک جت مایع آشفته در جریان های ضربدری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شبیه سازی های عددی دقیق از اتمیزاسیون اولیه یک جت مایع آشفته در جریان های ضربدری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Engineering for Gas Turbines and Powe
سال انتشار
2010
کد محصول
1014144
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,276,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
9 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله نتایج شبیه سازی عددی از اتمیزاسیون اولیه یک جت مایع آشفته را که درون یک جریان ضربدری گازی تزریق شده است، ارائه می دهد. شبیه سازی ها با استفاده از روش شبکه مجموعه سطح اصلاح شده با نیروی موازنه ، انجام می شوند. سطح مشترک فاز در طی فاز جدایی اولیه، به وسیله یک روش مجموعه سطح روی یک شبکه اصلاح شده جداگانه، دنبال می شوند. یک الگوریتم حجم محدود نیروی موازنه شده همراه با ارزیابی انحنای تصویر شده روی سطح مشترک استفاده می شود تا از رفتار دقیق و پایداری نیروهای کشش سطحی حتی در مقیاس های کوچک اطمینان حاصل شود. قطرات تقریبا کروی کوچک مقیاس و جدا شده، به یک توصیف لاگرانژی از ذره نقطه ای تبدیل می شوند که امکان جفت شدگی کامل دو طرفه و اتمیزاسیون فرعی پیوسته را فراهم می سازد. روش عددی برای شبیه سازی ناحیه اتمیزاسیون اولیه ی یک جت مایع آشفته (q=6.6, We=330, Re=14,000) که به درون یک یک جریان ضربدری گازی (Re=570,000) تزریق شده است و به وسیله بروان و مک دانل به صورت تجربی آنالیز شده است (2006، "رفتار نزدیک میدان یک جت مایع در یک جریان ضربدری"، ILASS Americas، نوزدهمین کنفرانس اتمیزاسیون مایع و سیستم های اسپری)، به کار برده می شود. شبیه سازی ها هندسه واقعی انژکتور را در نظر می گیرند. نتایج نفوذ جت در شبیه سازی همگرا شده شبکه، همخوانی خوبی را با روابط تجربی به دست آمده دارند. هم مد رهاسازی ستونی/کیسه و هم رهاسازی برشی/لیگامنت را می توان در جت مایع مشاهده نمود. یک مطالعه روی اصلاح شبکه نشان می دهد که در ریزترین شبکه های به کار برده شده (حل کننده جریان با 64 نقطه به ازای قطر انژکتور،  حل کننده مجموعه سطح با 128 نقطه به ازای هر قطر انرژکتور)، اندازه قطره همگرا شده ی شبکه برای قطراتی به اندازه یک صدم اندازه قطر انرژکتور به دست می آیند.

1-مقدمه

اتمیزاسیون جت های مایع آشفته تزریق شده به درون جریان های ضربدری گازی آشفته فروصوتی سریع ، یک کاربرد مهم مثلا در توربین های گازی  و تقویت کننده هاست. این یک فرآیند بسیار پیچیده است که درطول دهه های گذشته کاملا بررسی شده است. مطالعات اولیه درباره اتمیزاسیون جت های مایع اشفته در جریان های ضربدری اخیرا در مرجع 1 بررسی شده است، در حالی که مطالعات جدیدتر در این باره شامل کارهای گزارش شده در مراجع 1-8 می شوند. بیشتر کار تجربی به نفوذ جت پرداخته است از جمله مسیر حرکت ستون و نفوذ اسپری حاصل از آن....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Primary Atomization
Turbulent Liquid Jet

ثبت سفارش جدید