Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " روشی هوشمند برای عیب یابی خطای موتور براساس تبدیل هیلبرت- هوانگ و ماشین بردار پشتیبانی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روشی هوشمند برای عیب یابی خطای موتور براساس تبدیل هیلبرت- هوانگ و ماشین بردار پشتیبانی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Applied Acoustics
سال انتشار
2014
کد محصول
1014146
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

براساس تکنیک­ های تبدیل هیلبرت-هوانگ (HHT) و ماشین بردار پشتیبانی (SVM)، در این مقاله یک روش هوشمند مبتنی بر نویز (HHT-SVM) برای عیب یابی خطای موتور (EFD) فراهم شده است. در ابتدا نویزهای یک موتور نمونه تحت شرایط خطای معمولی و شدید اندازه­ گیری شده ­اند و با استفاده از روش آستانه­ گذاری بسته موجک به سطح پایین ­تری از نویز که هیچ­ گونه اختلالی ندارد نویزگیری شده ­اند. سپس به منظور استخراج ویژگی­ های خطای موتور، HHT به سیگنال ­های نویز اندازه ­گیری شده اعمال می ­شود. یک بردار 9 بعدی متشکل از هفت تابع حالت ذاتی (IMF) از تجزیه حالت تجربی (EMD)، بیشینه طیف حاشیه­ ای HHT و مولفه فرکانس مربوط به آن مشخص شده است تا هر ویژگی خطای موتور را نشان دهد. در نهایت یک مدل SVM بهینه ایجاد شده است و با استفاده از بردارهای ویژگی خطای مربوط به سیگنال­ های نویز برای طبقه ­بندی خرابی موتور به کار گرفته شده­ اند. نتایج بررسی اعتباری نشان می­ دهد که روش HHT-SVM پیشنهادی برای عیب یابی خطاهای موتور دقیق و موثر است. به خاطر مشخصه­ های برجسته فرکانسی-زمانی و ظرفیت شناخت الگوی HHT و SVM، می­توان از روش جدید HHT-SVM برای ارضاء سیگنال­ های ساکن و غیر ساکن و حتی زودگذر، استفاده کرد. از نظر کاربرد، از تکنیک HHT-SVM نه تنها به خاطر تشخیص حالت­ های غیر معمول موتور خودرو بلکه برای گسترش و بسط یافتن در دیگر حوزه­ ها برای عیب یابی خطا در مهندسی نیز می­ توان استفاده کرد.

1-مقدمه

موتور منبع توان و جزء اصلی خودرو است که عملکرد آن به طور مستقیم بر ایمنی و قابلیت اطمینان خودرو تاثیر می­ گذارد. به خاطر ساختار پیچیده و شرایط کاری موتور، خرابی موتور 40% از کل خرابی خودرو را شامل می ­شود. بنابراین توسعه روشی برای نظارت سریع و دقیق بر شرایط و عیب یابی خطای موتور از اهمیت بالایی برخوردار است...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Engine fault diagnosis
Noise feature vector
Wavelet packet denoising

ثبت سفارش جدید