Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " نقش سیستم‌های اطلاعات مدیریت (MIS) در افزایش بهره‌وری نیروی کار (مطالعه موردی: ایران) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نقش سیستم‌های اطلاعات مدیریت (MIS) در افزایش بهره‌وری نیروی کار (مطالعه موردی: ایران)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Educational and Management Studies
سال انتشار
2013
کد محصول
1014190
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
6
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
222 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


در صورت تمایل می توانید فایل مبدا را به صورت رایگان از این قسمت دانلود کنید. دانلود فایل مبدا

چکیده

 یکی از مهم‌ترین هدف‌ها در هر سازمان افزایش بهره‌وری نیروی کار است. سیستم‌های اطلاعات، سیستم‌هایی هستند که مسئولیت داده‌های خود و پردازش اطلاعات آنها در سازمان را به عهده دارند و مدیران، اطلاعاتی در مورد تصمیم‌گیری‌های مهم اقتصادی ارائه می‌دهند. این هدف با استفاده از سیستم‌ها، فناوری و ابزارهای آموزشی که بخش جدایی‌ناپذیر مدیریت مدرن است حاصل می‌گردد. همچنین؛ اطلاعات دقیق، مرتبط و به موقع دومین عامل مهم در این زمینه است. هدف از این تحقیق پژوهشی مطالعه نقش سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) در افزایش بهره‌وری منابع انسانی می‌باشد. جمعیت آماری شامل تمامی 462 کارمند در سطوح بالاتر، میانه ​​و پایین سازمان تحت مطالعه بود. جمعيت نمونه با استفاده از جدول مورگان 210 مورد برآورد شد که به صورت نمونه‌گیری موردی انتخاب گردید. ابزار جمع‌آوری داده‌ها توسط محقق بر اساس شش ویژگی اطلاعاتی معرفی شده طراحی گشت. داده‌های جمع‌آوري شده با استفاده از روش‌های توصیفی، شاخص‌های مرکزی (سنجش‌های گرایش به مرکز) و آزمون T مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. ا‌ین مطالعه نشان داد که اطلاعات مرتبط و ثمربخش بودن اطلاعات دو عامل مهم در ارتباط با بهره‌وری نیروی انسانی است. این مطالعه مزایای استفاده از آموزش‌های ضمن خدمت، پشتیبانی مدیریت از MIS‌ و توزیع اطلاعات از طریق شبکه را بیان می‌کند.

1-مقدمه

هنگامی که منابع انسانی یک سازمان به درستی مستقر، حفظ و استفاده گردد همکاری بالقوه‌ای برای مزیت رقابتی پایدار فراهم می‌شود. بنابراين سازمان مزیت رقابتی پایدار را از طریق افراد یعنی نیروی کار سازمان به‌دست می‌آورد. به بیان ساده، مزیت رقابتی هر چیزی است که برای سازمان یک برتری نسبت به رقبا در بازار ایجاد می‌کند. با توجه به گفته‌های پورتر (1985)، استعدادهای منحصر به فرد کارکنان نظیر انعطا‌ف‌پذیری، نوآوری، عملکرد برتر، بهره‌وری بالا و خدمات شخصی مشتری شیوه‌هایی هستند که کارکنان از طریق آنها عناصر حیاتی توسعه یک موقعیت رقابتی در شرکت را بوجود می‌آورند...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Information Management System
Human Resources
Productivity
Training

ثبت سفارش جدید