Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,116,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تحلیل اثرات سوئیچینگ مدارشکن خلاء بر ترانسفورماتورهای سیم‌پیچ فویل از نوع خشک با اعتبارسنجی از طریق آزمایش " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل اثرات سوئیچینگ مدارشکن خلاء بر ترانسفورماتورهای سیم‌پیچ فویل از نوع خشک با اعتبارسنجی از طریق آزمایش
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON POWER DELIVERY
سال انتشار
2014
کد محصول
1014240
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,116,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله اثرات پیش‌ ضربه و ضربه‌ی مجدد در طول سوئیچینگ یک مدارشکن خلاء (VCB) هنگامی که به یک ترانسفورماتور سیم‌پیچ فویل از نوع خشک متصل است، به لحاظ تئوری و تجربی مورد تحلیل قرار می‌گیرند. این تحلیل با انجام طیف گسترده‌ای از آزمایش‌های روشن/ خاموش سوئیچینگ سه‌فاز برای یک ترانسفورماتور آزمایشی نمونه‌ی اولیه‌ی 3.75 مگاولت‌آمپر متصل به یک VCB توسط کابلی با طول‌های مختلف و برای شرایط بارگذاری متفاوت انجام می‌شود. برای محاسبه‌ی توزیع ولتاژ در امتداد سیم‌پیچ‌های ترانسفورماتور از یک مدل اصلاح‌شده‌ی ترانسفورماتور با موفقیت استفاده می‌شود. همچنین ویژگی‌های سیم‌پیچ نیز به طور جداگانه مورد مطالعه قرار می‌گیرند و تاثیر هسته در فرکانس‌های بالاتر از چند ده کیلوهرتز برای آن‌ها بررسی می‌شود و تغییرات امپدانس ترمینال برای محدوده‌ی فرکانسی وسیعی با دقت محاسبه می‌شوند. نتایج شبیه‌سازی بسیار خوب هستند. بر اساس این نتایج یک تحلیل برای ارزیابی شدت عملیات سوئیچینگ با استفاده از تحلیل طیفی سیگنال‌های ثبت‌شده انجام شده است. تحلیل آماری اضافه‌ولتاژها نسبت به طول کابل و مقدار بار نشان می‌دهد که کابل‌های بلند به خاطر مقدار بار و تعامل آن با سیستم تصمین نمی‌کنند که اضافه‌ولتاژها کاهش یابند و بنابراین هر مورد شرایط منحصر به فرد خود را دارد.

1-مقدمه

اضافه‌ولتاژ‌های گذرا در سیستم‌های قدرت به خاطر تعامل فرکانس بالا بین اجزای سیستم رخ می‌دهند. خرابی‌های ترانسفورماتور با توجه به پیکربندی سیستم قدرت و ماهیت رویدادهای الکتریکی (ضربه‌های صاعقه، عملیات سوئیچینگ، خظاهای اتصال به زمین) که باعث تعامل بین اجزای مختلف می‌شوند، می‌توانند اتفاق بیفتند [1]-[6]. ترانسفورماتور مورد استفاده در کاربردهای بادی در معرض عملیات سوئیچینگ بیش‌تری قرار دارد و در نتیجه با تنش‌های الکتریکی بیش‌تری نیز مواجه می‌شود…

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Modelling
overvoltages
resonance

ثبت سفارش جدید