Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
902,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک روش جدید برای طراحی کدگذار دسیمال به BCD‌ با منطق برگشت‌پذیر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک روش جدید برای طراحی کدگذار دسیمال به BCD‌ با منطق برگشت‌پذیر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference on Power, Control and Embedded Systems (ICPCES)
سال انتشار
2014
کد محصول
1014257
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
902,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مدارهای کدگذار یکی از بخش‌های بسیار مهم سیستم‌های کامپیوتر الکترونیکی هستند. کدگذارها معمولا برای تبدیل یک عدد n2 بیتی به عدد n بیتی به کار برده می‌شوند و می‌توانند به عنوان کد گذار صفحه کلید به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گیرند. طراحی یک مدار کدگذار بهینه با استفاده از مفهوم منطق برگشت‌پذیر هدف اصلی این مقاله‌ی پژوهشی است. مفهوم منطق برگشت‌پذیر تبدیل به ابزار رو به رشدی برای طراحی مدارهای دیجیتال کارآمد با اتلاف توان پایین تبدیل شده است. در این مقاله روش‌های مناسبی برای طراحی کدگذار دسیمال به BCD با استفاده از گیت‌های منطقی برگشت‌پذیر ارائه می‌شود. بهینه‌سازی این مدار بر اساس حداقل‌سازی برخی از پارامترهای عملکردی مانند تعداد گیت‌های منطقی برگشت‌پذیر مورد استفاده در طراحی، خروجی‌های نامعتبر حاصل در طول کار مدار و هزینه‌ی کوانتومی مدار مورد بررسی قرار می‌گیرد.

1-مقدمه

مفهوم طراحی مدار برگشت‌پذیر روز به روز توجه محققان بیش‌تری را در حوزه‌های نانوفن‌آوری مدرن، بیوانفورماتیک، محاسبات کوانتومی، طراحی مدار CMOS توان پایین، محاسبات پیشرفته و غیره به خود جلب می‌کند به دلیل این‌که در حالت ایده‌آل توانایی ایجاد مدارهای دیجیتال با اتلاف توان صفر را دارد. در روش‌های متعارف طراحی مدارهای دیجیتال از گیت‌های منطقی پایه به عنوان واحد طراحی استفاده می‌شد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Low power circuit design
reversible logic
decimal to BCD encoder

ثبت سفارش جدید