Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " ارائه یک پاسخ سه بعدی برای ضربه سرعت پایین وارد شده بر ساندویچ پنل هایی با لایه های بیرونی هیبریدی نانوکامپوزیتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارائه یک پاسخ سه بعدی برای ضربه سرعت پایین وارد شده بر ساندویچ پنل هایی با لایه های بیرونی هیبریدی نانوکامپوزیتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Mechanics of Advanced Materials and Structures
سال انتشار
2018
کد محصول
1014264
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
31
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در پژوهش حاضر به منظور مدلسازی ضربه سرعت پایین وارد شده بر ساندویچ پنل هایی با لایه های بیرونی هیبریدی نانوکامپوزیتی، یک پاسخ سه بعدی بر پایه سری فوریه و روش مربعات دیفرانسیلی تعمیم یافته ارائه شده است. معادلات ناویر استخراج شده و جابجایی ها توسط سری فوریه متناظر با آن ها جایگزین شدند. نیروی تماسی به صورت یک سری فوریه از جابجایی ایمپکتور (ابزار اعمال ضربه) و خیز نقطه تماس در نظرگرفته شد. به منظور راستی آزمایی مدل نظری ارائه شده، آزمایش هایی بر روی یک ساندویچ پنل متشکل از هسته فومی پلی اورتانی و لایه های بیرونی هیبریدی نانوکامپوزیتی از جنس اپوکسی/ الیاف شیشه بافته شده/ نانوسیلیکا انجام پذیرفت. تاریخچه جابجایی جانبی نقطه تماس و نیروی تماسی با مدل نظری مقایسه گردید.

1-مقدمه

ساندویچ پنل، یک سازه سبک بوده که دارای یک هسته و دو لایه بیرونی در دو انتها می باشد. در ابتدا، در جنگ جهانی دوم از ساندویچ پنل های استحکام بالا برای ساخت پناهگاه استفاده شد. ساندویچ پنل های دارای هسته سبک و لایه های بیرونی از جنس کامپوزیت پلیمری در هواپیماها، فضاپیماها و شاتل های فضایی استفاده می شود. ساندویچ پنل ها به علت برخورداری از نسبت استحکام به چگالی بالا، دارای اهمیت فراوان بوده و می‌توانند تحت بارگذاری ضربه ای سرعت بالا یا سرعت پایین قرار گیرند....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Low-velocity impact
sandwich panel
nanocomposite

ثبت سفارش جدید