Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,116,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل سلسله مراتبی ریزشبکه‌های AC و DC کنترل شده به روش دروپ – یک رویکرد جامع برای استانداردسازی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل سلسله مراتبی ریزشبکه‌های AC و DC کنترل شده به روش دروپ – یک رویکرد جامع برای استانداردسازی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON INDUSTRIAL ELECTRONICS
سال انتشار
2011
کد محصول
1014308
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
39
قیمت بر حسب ریال
1,116,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

 میکروگریدها AC و DC به عنوان عناصر کلیدی برای یکپارچه‌سازی منابع انرژی تجدیدپذیر و توزیع شده و همچنین سیستم‌های ذخیره‌سازی انرژی (به صورت توزیع شده) محسوب می‌شوند. در چند سال اخیر تلاش‌های برای استانداردسازی این میکروگرید‌ها صورت گرفته است. در این مقاله یک روش کنترل سلسله مراتبی که برگرفته از استانداردهای ISA-95 و دیسپاچینگ الکتریکی مطرح شده است. در این مقاله به منظور هوشمندسازی و ایجاد انعطاف‌پذیری در میکروگریدها یک روش کنترل سلسله مراتبی مطرح شده که برگرفته از استانداردهای ISA-95 و دیسپاچینگ الکتریکی است. کنترل سلسله مراتبی مطرح شده شامل سه سطح است: ۱) کنترل اولیه بر اساس روش دروپ بوده و شامل یک حلقه مجازی امپدانس-خروجی می‌باشد؛ ۲) کنترل ثانویه امکان ترمیم انحراف‌های تولید شده توسط کنترل اولیه را فراهم می‌کند؛ ۳) کنترل سوم جریان برق بین میکروگرید و سیستم توزیع الکتریکی خروجی را مدیریت می‌کند. نتایج بدست آمده از میکروگرید کنترل شده به صورت سلسله مراتبی نشان می‌دهند که رویکرد پیشنهادی قابل بکارگیری است.

۱-مقدمه

گریدهای الکتریکی به سمتی می‌روند که دارای توزیع بیشتر، هوشمندی بیشتر و انعطاف‌پذیری بیشتری باشند. در دهه‌های آینده تجهیزات برق-الکترونیک جدید بر روی گریدهای الکتریکی سلطه خواهند داشت. این گریدهای جدید رفته رفته توزیع بیشتری پیدا کرده و در نتیجه نمی‌توان ناحیه‌های تولید و مصرف انرژی را به طور جداگانه در نظر گرفت. امروزه مهندسی برق و انرژی با سناریوهای جدیدی روبرو هستند که در آنها ژنراتورهای برق توزیع شده کوچک و همچنین دستگاه‌های ذخیره‌سازی انرژی باید با شبکه‌ی گرید یکپارچه شوند. گریدهای الکتریکی جدید که «گرید هوشمند» (SG) نام دارند نیز برق را با استفاده از فناوری دیجیتال از تولیدکنندگان به دست مصرف کنندگان می‌رسانند تا بتوانند انرژی را ذخیره کرده و در نتیجه هزینه‌ها را کاهش دهند. بر همین اساس، کل سیستم انرژی مورد انتظار دارای هوشمندی و توزیع بیشتری خواهد بود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Distributed generation (DG)
distributed power systems
droop method
hierarchical control

ثبت سفارش جدید