Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,358,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " راه حل های مبتنی بر مبدل: ارائه ی دیدگاه های جدید حفاظت از سیستم قدرت در برابر GIS خورشیدی و HEMP MHD-E3 " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
راه حل های مبتنی بر مبدل: ارائه ی دیدگاه های جدید حفاظت از سیستم قدرت در برابر GIS خورشیدی و HEMP MHD-E3
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Delivery
سال انتشار
2020
کد محصول
1014309
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,358,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

 اختلالات ژئومغناطیسی (GMDs) نتیجه ­ی طوفان ­های خورشیدی یا انفجارهای هسته ­ای ارتفاع بالا است. در سیستم­های قدرت این اختلالات می­تواند منجر به جریان­ های شبه-مستقیم با عنوان جریان­ های القایی ژئومغناطیسی (GIC) شوند. این جریان­ها باعث ایجاد آفست در جریان­های متناوب می­شوند که می­تواند ترانسفورماتورهای قدرت را به اشباع برد. این امر می­تواند موجب کشیدن توان راکتیو شده که منجر به گرم شدن داخلی ترانسفورماتور، افزایش سطح نویز، آسیب رساندن به خازن­های موازی، فیلترهای هارمونیک و عملکرد نادرست تجهیزات حفاظتی سیستم ­های قدرت خواهد شد. این مقاله به بررسی روش­های پیشرفته­ ی کاهش و حذف GIC و محدودیت­های آن­ ها می­پردازد. همچنین با ارائه­ ی راهکارهای جدید شامل یکپارچگی طرح­ های پیشنهادی بین نقاط زمین و خنثای ترانسفورموتورهای قدرت به معرفی روش­های مبتنی بر مبدل به ­عنوان روشی جدید در حفاظت سیستم قدرت در برابر GICها می­ پردازد. یکی از طرح ­های پیشنهادی، مشارکت در رویکردهایی است که تنها بر کاهش GIC متمرکز است، درحالی­که در بقیه­ ی طرح­ها، توابع مختلف پشتیبانی از شبکه به­ همراه کاهش GIC فراهم شده ­است. شبیه­ سازی­ها در محیط کنترلر سخت ­افزار در حلقه (C-HIL) انجام شده­ اند و طرح پیشنهادی را به­ عنوان یک جایگزین در رویکردهای کاهش جریان GIC تایید می­کنند.

1- مقدمه

اختلالات ژئومغناطیسی (GMDs) نتیجه­ ی خروج جرم از تاج خورشیدی (CME) یا انفجارهای هسته­ای ارتفاع بالا است. CME شامل حجم عظیمی از تخلیه­ ی ذرات باردار انرژی خورشیدی از هاله­ ی خورشید است [1]. زمانی­که CME در مسیر مناسب رخ می­دهد، این ذرات به زمین انتقال می­یابند که در شکل 1 نشان داده شده ­است؛ از این پدیده به­ عنوان طوفان خورشیدی یاد می­شود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




DC-DC converter
Geomagnetically Induced Currents (GICs)
Grid reliability
HEMP MHD-E3

ثبت سفارش جدید