Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,116,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " برنامه ریزی واحد ذخیره انرژی با پمپاژ آب در بازار روز بعد و در بازار رزرو ثانویه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
برنامه ریزی واحد ذخیره انرژی با پمپاژ آب در بازار روز بعد و در بازار رزرو ثانویه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
15th International Conference on the European Energy Market)
سال انتشار
2018
کد محصول
1014320
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
1,116,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
908 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

ادغام هر چه بیشتر توان بادی در بازار انرژی پرتغال چالش هایی را در خصوص عملیات و برنامه ریزی مدیریت تولید و توان پدید آورده است، که در این بین خدمات جانبی در پایداری سیستم نقش مهمی را ایفا می کنند. یک شرکت تولیدکننده (GENCO) با هدف بیشینه کردن سود خود میبایست با مناقصههایی در بازارهای متعدد سر و کله بزند، که در این میان بازارهای روز بعد (DAM) و رزرو ثانویه (SAM) مطرح هستند. این مقاله یک راه حل برنامه ریزی برای GENCO قیمت ساز تعریف میکند که طرح آن دارای یک واحد ذخیره پمپاژ آب (PSH) بوده که دارای ظرفیت پمپاژ متغیر بوده و به صورت همزمان در DAM و SAM عمل می کند. نتایج برای چهار سناریوی مختلف به دست آمدند، PSH ممکن است دارای ظرفیت متغیر باشد یا نباشد، و این امر در هر دو بازار با هم مقایسه می شود. مدل پیشنهادی در GAMS به عنوان یک مسئله MIP با استفاده از سالور CPLEX پیاده سازی می شود.

1- مقدمه

وضعیت کنونی سیستم انرژی به خصوص از لحاظ تکامل ترکیب انرژی با افزایش تولید تجدیدپذیر (بخصوص تکنولوژی هایی شامل SRP) چاش هایی را هم در مدیریت شبکه و هم مدیریت بازارهای انرژی آزاد به وجود آورده است. در همین راستا، تایید شده است که ترکیب SRP متغیرپذیری در تولید را ایجاد کرده و در بازار موجب کاهش قیمت نقطه ای میانگین در کوتاه مدت و میان مدت شده است، بنابراین بر درآمدهای شرکت های تولیدکننده تاثیر می گذارد


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Secondary Reserve Market

ثبت سفارش جدید