Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " قضاوت های مربوط به تعیین سطح اهمیت در تنظیم گزارش یکپارچه: اثر ارتباط استراتژیک و نقشه استراتژی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
قضاوت های مربوط به تعیین سطح اهمیت در تنظیم گزارش یکپارچه: اثر ارتباط استراتژیک و نقشه استراتژی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Accounting, Organizations and Society
سال انتشار
2018
کد محصول
1014330
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
36
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

در این مطالعه، آزمایش های انجام شده به منظور بررسی قضاوت های حسابرسان درباره سطح اهمیت اطلاعات مربوط به عملکرد غیر مالی(NFPI) در تنظیم گزارش یکپارچه، ارائه می شود. حسابرسان  در هنگام تنظیم گزارش یکپارچه دستورالعمل ها یا معیارهای مناسبی ندارند. ما دو عامل اساسی در گزارشدهی یکپارچه را مورد بررسی قرار دادیم. این دو عامل بر قضاوت های حسابرس در زمینه تعیین سطح اهمیت NFPI اثر می گذارند و عبارتند از: سطح ارتباط استراتژیک مربوط به NFPI بررسی شده و تهیه نقشه استراتژی (نمایش بصری رابطه بین اهداف استراتژیک شرکت) برای حسابرسان. شواهد مطالعه ما نشان می  دهند که در حالی که حسابرسان معتقدند که NFPI اشتباه دارای ارتباط استراتژیک پایین در مقایسه با NFPI اشتباه دارای ارتباط استراتژیک بالا، سطح اهمیت کمتری دارد، اما تنها وقتی که یک نقشه استراتژی داشته باشند، به چنین نتیجه ای می رسند. از آنجا که ادغام و یکپارچه سازی استراتژی یک مشتری در فرایند ارزیابی سطح اهمیت، بسیار مهم است، نتایج ما نشان می دهند که وجود یک نقشه استراتژی، تخصیص کارآمد منابع اطمینان دهی را به طور بالقوه ای بهبود می بخشد. اهمیت درک چگونگی تاثیر عوامل کیفی بر قضاوت های مربوط به سطح اهمیت در حسابرسی های اطمینان دهی غیر مالی، نشان دهنده این حقیقت هستند که  شرکت های حسابداری چنین اطمینان دهی هایی را یک جریان اصلی می دانند. یافته های ما نه تنها برای استانداردگذارانی که دستوالعمل هایی برای تعیین اهمیت حسابرسی تحت گزارشدهی یکپارچه ارائه می دهند، بلکه به طور کلی تر برای حسابرسانی که خدمات اطمینان دهی برای NFPI  ارائه می دهند، دارای کاربرد است.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید