Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " مقاومت داروی ضدقارچ: تکامل، مکانیسم ها و اثرگذاری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مقاومت داروی ضدقارچ: تکامل، مکانیسم ها و اثرگذاری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Current opinion in microbiology
سال انتشار
2018
کد محصول
1014346
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

میکروارگانیسم ها این توانایی قابل­ توجه را دارند که مقاومتشان در مقابل عامل­ های ضدمیکروبی افزایش می­یابد و این امر بر کارایی گروه محدود مواد ضدمیکروبی تاثیر نامطلوبی دارد و در حال تبدیل شدن به یک بحران بهداشتی عمومی وخیم است. این نگرانی در مورد بیماری­زاهای قارچی قابل­ توجه است که سبب ایجاد عفونت­های تهاجمی ویرانگری می­شود و گزینه­ های درمانی آن تنها به سه رده اصلی از داروهای ضدقارچی محدود می­شود. کمبود داروهای ضدقارچی که کارایی بالینی داشته باشند، تا اندازه­ ای به علت رابطه تکاملی نزدیک بین این بیماری­زاهای یوکاریوتی و میزبان­های انسانی آنهاست که این امر اهداف ویژه­ای را که باید برای درمان به کار گرفته شوند، محدود می­کند. این مقاله مروری، مکانیسم­ هایی را بیان می­کند که بیماری­ زاهای قارچی در انسان­ها بر اساس آن مکانیسم­ها، مقاومت خود را نسبت به داروهای ضدقارچی افزایش می­دهند و بدین طریق، بینش بالایی درباره چگونگی توسعه استراتژی­های دارویی جدید برای خنثی نمودن مقاومت دارویی و غلبه بر بیماری عفونی قارچی حاصل می­شود.

1-مقدمه

بیماری­زاهای قارچی، تاثیر بالایی بر بهداشت عمومی انسان، امنیت غذایی و تنوع زیستی دارند. پیشرفت پزشکی مدرن سبب بهبود درمان بیماری­های مختلف انسان شده است و شیوع بیماری­های قارچی را محدود ساخته است و در نتیجه، طول عمر انسان افزایش یافته است. بنابراین، بیماری­زاهای قارچی فرصت ­طلبانه دلیل اصلی مرگ­ومیر انسان شده ­اند، به ویژه افرادی که شرایط بهداشتی نامناسبی دارند یا درمان­ های سرکوب­ایمنی انجام می­دهند و نرخ مرگ­ومیر تقریباً 1.5 میلیون نفر در سال براورد شده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Antifungal drug resistance

ثبت سفارش جدید