Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " تعیین و طبقه‌بندی آنومالی‌های ژئوشیمیایی بر اساس زمینه و عیار حد عناصر کمیاب: مطالعه موردی در رشتهکوه نانلینگ جنوبی، چین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تعیین و طبقه‌بندی آنومالی‌های ژئوشیمیایی بر اساس زمینه و عیار حد عناصر کمیاب: مطالعه موردی در رشتهکوه نانلینگ جنوبی، چین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Geochemical Exploration
سال انتشار
2018
کد محصول
1014353
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تعیین و طبقه‌بندی آنومالی‌های ژئوشیمیایی گام مهمی در اکتشافات ژئوشیمیایی است. روشی به نام طبقه‌بندی هفت سطحی آنومالی‌های ژئوشیمیایی برای تعیین و طبقه‌بندی این آنومالیها بر اساس زمینه و عیار حد عناصر کمیاب ارائه شده است. زمینه‌های ژئوشیمیایی عناصر کمیاب حاصل از هوازدگی را می‌توان از طریق کمی با معادلات تجربی در چین توصیف کرد. عیارهای حد عناصر کمیاب در اینجا پیشنهاد و تدوین شده است. روش طبقه‌بندی هفت سطحی روشی عینی، فاقد توزیع، چند متغیره و غیرثابت است و در رشته کوه نانلینگ جنوبی، چین آزمون می‌شود. مناطق آنومالی عناصر کمیاب به لحاظ مکانی با پیکره‌های زمین شناسی کانسنگ‌ساز مطابقت دارند. در طبقه‌بندی هفت سطحی، کانسارها به طور کلی در مناطق آنومالی خود با سطوح بزرگتر از 3 قرار می‌گیرند. به منظور سهولت محاسبه زمینه‌های ژئوشیمیایی و سطح آنومالی عناصر کمیاب نرم‌افزار GBAL ایجاد شده است.

1- مقدمه

در پروژه ملی نقشه‌برداری ژئوشیمیایی چین که از سال 1979 اجرا شده و بیش از 7 میلیون کیلومتر مربع از سطح زمین چین را پوشش داده است، 39 عنصر در هر نمونه رسوبات آبراهه ای کمپوزیتی تجزیه شده است. داده‌های برداشت ژئوشیمیایی به دست آمده توسط این پروژه برای مطالعات زمین شناسی ، زیست محیطی و کشاورزی مفید واقع شده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده فیزیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Seven levels' classification
Geochemical backgrounds

ثبت سفارش جدید