Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی معدن " با موضوع " ارزیابی و بهینه سازی رویکردهای آتشباری برای کاهش اندازه تخته‌سنگهای بزرگ و پنجه‌‌ها در معادن روباز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارزیابی و بهینه سازی رویکردهای آتشباری برای کاهش اندازه تخته‌سنگهای بزرگ و پنجه‌‌ها در معادن روباز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Mining Science and Technology
سال انتشار
2020
کد محصول
1014364
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

یک روش آتشباری جدید از چال‌های ترکیبی با قطرهای مختلف برای حل مشکل تخته‌سنگ‌های بزرگ و پنجه‌های سنگی در معدن روباز ارائه شده است. یک مدل انفجار غیر‌ایده‌آل و یک مدل آماری سازنده آسیب آماری در تحلیل المان محدود پویا برای بررسی سازوکار تشکیل تخته‌سنگهای و پنجه‌های سنگی اجرا شده است. توزیع آسیب و روند تکامل تکه‌تکه‌شدن آتشباری سنگ شبیه‌سازی شده است و طرح آتشباری بهینه‌‌تر شده است. نتایج تحلیل عددی نشان داد که خرج‌های جیبی و چالهای اقماری فقط می‌توانند تکه‌تکه‌شدن بالای پاله را بهبود ببخشند اما نمی‌توانند مشکل سنگهای بزرگ در وسط و پایین پله و نیز مشکل پنجه‌ را کاهش دهند. رویکرد جدید آتشباری چال‌های ترکیبی با قطرهای مختلف می‌تواند به طور موثری تخته‌سنگ‌ها و پنجه‌های بزرگ و همچنین هزینه‌های تولید را کاهش دهد.

1-مقدمه

در حال حاضر، تجهیزات حفاری با قطر چال mm‌200  و بالاتر به طور گسترده‌ای در معادن بزرگ روباز استفاده می‌شود. قطر چال آتشباری تأثیر قابل توجهی بر تکه‌تکه‌شدن سنگ دارد زیرا پارامتر اولیه طراحی آتشباری است و بر انتخاب بار سنگ، فاصله ردیفی چالها، طول گل‌گذاری و غیره تأثیر دارد....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی معدن در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی معدن در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Rock blasting
Blasthole diameter
Oversize boulders

ثبت سفارش جدید