Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,408,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " درک الگوهای تحرک و فعالیت های کاربر از داده های شبکه های اجتماعی دارای برچسب جغرافیایی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
درک الگوهای تحرک و فعالیت های کاربر از داده های شبکه های اجتماعی دارای برچسب جغرافیایی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Transportation Research Procedia
سال انتشار
2021
کد محصول
1014434
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,408,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

شبکه های اجتماعی به شدت در زندگی روزانه جامعه مدرن حضور دارند. اکثر افراد از این شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد زندگی و عقاید خود، مکان هایی که بازدید می کنند و وضعیت روحی خود استفاده می کنند. به طور معمول، این پست ها از اطلاعات مختلفی تشکیل شده اند، که بخشی از آن اطلاعات موقعیت کاربران است. هدف این کار به دست آوردن موقعیت پست ها و مشاهده الگوی تحرک کاربران در شهر پورتو درکشور پرتغال است. این مقاله در مورد فناوری های موجود برای به دست آوردن داده ها، ارزش مطالعه فعلی شبکه های اجتماعی و محدودیت های مربوط به آنها بحث می کند. همچین این مقاله روش های جدیدی را برای جمع آوری داده ها از شبکه های اجتماعی مورد نظر، با توجه به تمام محدودیت های اعمال شده فعلی بررسی می کند. راه حل های نرم افزاری مختلف ایجاد شده برای تعاملات شبکه های اجتماعی به صورت دقیق و کامل بررسی و توصیف می شوند. سپس، نرم افزار لازم برای شبکه های اجتماعی بررسی می شود، در مورد الگوریتم­های ممکن برای داده کاوی بحث می شود، و پیاده سازی آن ارائه می شود. در نهایت، نتایج به دست آمده تفسیر می شوند و مطابق با ویژگی های شهر، تبلیغات گردشگری  و مسیرهای حمل و نقل بررسی می شوند.

1-مقدمه

با افزایش نمایی جمعیت در سراسر جهان، اکثر روش های برنامه ریزی شهری نیز باید تکامل یابند تا آخرین فناوری ها را ترکیب کنند و اطمینان حاصل شود که فرآیندها منسوخ نشده اند. برنامه ریزی شهری، مسئول طراحی، ساخت و توسعه زمین، منابع آب و هوا برای خدمت رسانی بهتر به جمعیت  است. همچنین برنامه ریزی شهری مسئول موضوعاتی مانند زیرساخت، ارتباطات، توزیع و حمل و نقل عمومی است...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Social Networks
Data Mining
Mobility Patterns
Clustering
Urban Planning

ثبت سفارش جدید