Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
995,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " بررسی عملکرد اثر کر روی شبکه های فیبر نوری WDM " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی عملکرد اثر کر روی شبکه های فیبر نوری WDM
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE International Conference On Recent Trends In Electronics Information Communication Techn
سال انتشار
2016
کد محصول
1014442
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
995,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
16 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

آثار کر مساله اصلی جلوگیری از پیشرفت سیستم های واسطه نوری از نظر نرخ بیت و واسطه های مسافت های طولانی است. پتانسیل سیستم های موجود توسط عامل نویز ناشی از تقویت کننده ها و تطبیق ناشی از غیرخطینگی­هایی مانند مدولاسیون فاز متقابل (XPM)٬ مدولاسیون فاز خودی (SPM) و اختلاط چهار موج (FWM) محدود می شود. ما به بررسی اثر این آثار غیرخطی (اثر کر) روی طرح پیش برنده تقسیم طول موج سیستماتیک طیفی در شبکه های واسطه فیبر نوری پرداخته ایم. همچنین این مقاله روی تقلید ریاضی آثار کر تمرکز می کند. در اینجا نتایج را برای شبکه فیبر نوری با طول متفاوت فیبر تقلید کردیم. نتایج را بر مبنای ضریب کیفیت٬ لرزش و نرخ خطای بیت در مقادیر مختلف نرخ بیت بررسی کردیم. نتیجه با استفاده از نرم افزار نوری OPTSIM تحلیل شده است.

۱-مقدمه

واسطه فیبر نوری فرایندی برای حمل اطلاعات از سمت فرستنده و گیرنده شبکه از طریق ارسال یک پالس نوری در شبکه است. در واسطه فیبر نوری ضریب شکست محدود است به |E|2 که E نشان دهنده میدان الکتریکی  یا چگالی توان به سمت داخل فیبر است….



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Fiber Non-Linearity Effect
Wavelength Division Multiplexing
Self-Phase Modulation

ثبت سفارش جدید