Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,408,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " بررسی جامع روش های استخراجی و انتزاعی برای خلاصه سازی متن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی جامع روش های استخراجی و انتزاعی برای خلاصه سازی متن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Ambient Communications and Computer Systems
سال انتشار
2019
کد محصول
1014445
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,408,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در طول سال ­های گذشته، با پیشرفت فناوری حجم داده ­های تولید شده طی فرآیندهای شبیه­ سازی و پردازشی به طور پیوسته در حال رشد بوده است. در چند سال اخیر، موضوع بسیاری از پژوه ­ها درباره­ ی روش­ های خلاصه ­سازی این داده­ ها بوده است. خلاصه ­سازی متن یکی از موضوعات تحقیقاتی است که هدف آن معطوف بر نمایش یک متن به صورت کوتاه شده است. محققان در تلاش بوده ­اند تا سیستمی ایجاد کنند که بتواند خلاصه ­های مفیدی از تمام ایده­ های موجود در یک متن را نمایش دهد. به طور کلی روش­های خلاصه ­سازی متن را می­توان به دسته استخراجی و انتزاعی تبدیل کرد. در این مقاله تمام سیستم ­های مطرح شده برای انجام این کار با یکدیگر مقایسه شده و معایب هر کدام و همچنین فناوری­ های استفاده شده در هر سیستم مورد بررسی قرار گرفته ­اند. در این مقاله همچنین مجموعه ­داده ­های استاندارد جدیدی که برای توسعه سیستم ­های خلاصه­ سازی بکار گرفته شده ­اند نیز مورد بررسی قرار گرفته­ اند. علاوه بر این موارد، پارامترهای تست و روش­های استفاده شده برای تست کارایی سیستم­های خلاصه سازی تحلیل شده­ اند.

۱-مقدمه

در سال­های اخیر، اطلاعات به عنوان منبع مهمی شناخته شده است که می­تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد. اگر تمام اطلاعات تولید شده در روز جمع ­آوری شوند، به حجم زیادی از اطلاعات دسترسی خواهیم داشت...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Extractive text summarization
Abstractive text summarization

ثبت سفارش جدید