Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,408,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " رهبری تحول آفرین و عملکرد کارمند: نقش هویت یابی، درگیری و شخصیت پیش گستر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رهبری تحول آفرین و عملکرد کارمند: نقش هویت یابی، درگیری و شخصیت پیش گستر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Hospitality Management
سال انتشار
2019
کد محصول
1014449
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
1,408,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
611 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مطالعه به بررسی مکانیزم­های زیربنایی و شرایط سرحدی می­پردازد که رابطه بین رهبری تحول آفرین و عملکرد کارکنان خط مقدم را توضیح می­دهند. آن بطور ویژه نقش میانجی هویت یابی سازمانی و درگیری شغلی را در رابطه بین رهبری تحول آفرین و عملکرد شغلی و رفتارهای شهروندی هدایت شده توسط سازمان کاوش می­کند. بعلاوه، این مقاله بررسی می­کند که آیا شخصیت پیش گستر تاثیر رهبری تحول آفرین را بر هویت یابی و درگیری تعدیل می­کند. دادهر­های برگرفته از 323 کارمند خط مقدم هتل، با استفاده از رگرسیون حداقل مربعات جزئی تجزیه و تحلیل شدند. یافته­رها نشان می­ردهند که هویت یابی و درگیری بطور کامل میانجی رابطه بین رهبری تحول آفرین و رفتارهای شهروندی سازمانی هستند، درحالیکه درگیری تا حدی میانجی رابطه بین رهبری تحول آفرین و عملکرد شغلی است. یافته­ ها نشان دهنده یک تاثیر میانجی متوالی هویت یابی و درگیری بر عملکرد کارمند هستند، نهایتا، یافته ­ها نشان می­دهند که شخصیت پیش گستر تاثیر رهبری را بر هویت یابی و درگیری تقویت می­کند. این مطالعه اطلاعاتی را برای مدیران هتل در این رابطه فراهم می­کند که کارکنان چرا و تحت چه شرایطی، رفتارهای ویژه ­ای را بروز می­ دهند.

1-مقدمه

بواسطه اهمیت عملکرد کارکنان خط مقدم در صنعت رقابتی میهمان نوازی، اهل علم و فن از مدت­ها قبل تلاش کرده­ اند تا پیشگوهای آن را تعیین کنند. از میان متغیرهای مختلف بررسی شده در ادبیات، تحقیقات پیشین وسیعا رفتار نظارتی را دارای نقشی کلیدی در تاثیرگذاری عملکرد کارکنان خط مقدم تلقی می­کنند....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Transformational leadership
Organizational identification

ثبت سفارش جدید