Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
995,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " پدیده اعوجاج در خطوط انتقال با استفاده از مدلسازی کرونا ATP/EMTP " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پدیده اعوجاج در خطوط انتقال با استفاده از مدلسازی کرونا ATP/EMTP
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Dielectrics and Electrical Insulation
سال انتشار
2018
کد محصول
1014452
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
995,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
25 مگا بایت
تصویر پیش فرض



در این مقاله، فایل ترجمه متن مقاله و فایل ترجمه شکل ها و فرمول های مقاله جدای از هم هستند. یعنی در یک فایل ترجمه متن مقاله انجام شده است و در فایل دیگر شکل ها و فرمول ها قرار داده شده اند.

 چکیده

اثر کرونا روی انتشار ولتاژهای گذرا در خطوط انتقال را می توان با استفاده از مدلسازی تخلیه کرونای ضربه ای با در نظر گرفتن ویژگی های فیزیکی آن مطالعه کرد. تکنیک مشخصات کرونا (بار-ولتاژ) از مشخصات تاخیر انتشار که دقت کمتری دارد و منجر به نتایج دور از واقعیت می شود٬ مطلوب تر است. در این مقاله٬  یک مدل ریاضی از تخلیه کرونا با ATP/EMTP با استفاده از واسط MODELS تلفیق می شود. پدیده های تضعیف و اعوجاج روی خطوط انتقال هوایی ناشی از کرونا با پیاده سازی مدل کرونا با مدار نوع ۹۴ چندشاخه تعریف شده توسط کاربر در ATP مدل سازی و شبیه سازی می شود. مقایسه بین نتایج محاسبه شده و بررسی های آزمایشگاهی نشان دهنده توافق خوب بین نتایج است.

1-مقدمه

محافظت در برابر رعدوبرق و هماهنگی عایق خطوط انتقال و پست ها نیازمند دانش دقیقی از دامنه و شکل موج اضافه ولتاژهای رعد و برق است. برای خطوط انتقال توان٬ ولتاژ بالا می تواند منجر به میدان الکتریکی قوی در نزدیکی سطح هادی ها شود که اگر شدت آن از مقدار بحرانی بیشتر شود٬ تخلیه کرونا رخ می دهد [۱-۲]  که مسئول پدیده هایی مثل تداخل رادیویی٬ نویز صوتی٬ و اتلاف کرونا [۳] است....

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Distortion phenomena
transmission lines

ثبت سفارش جدید