Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,116,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " ارزیابی قابلیت اطمینان یک ناوگان مولد دیزلی بزرگ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارزیابی قابلیت اطمینان یک ناوگان مولد دیزلی بزرگ
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Industry Applications
سال انتشار
2020
کد محصول
1014453
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,116,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
18 مگا بایت
تصویر پیش فرض



توضیح: فایل ترجمه متن مقاله و ترجمه شکل ها و جداول جدای از هم هستند. ترجمه متن مقاله در یک فایل و ترجمه اشکال و جداول در فایل دیگری ست.

چکیده

PowerSecure (PS) که یک زیرمجموعه از شرکت Southern است از بیش از ۱۶۰۰ ریزشبکه شامل یک ناوگان بزرگ از مولدهای دیزلی آماده بکار بهره برداری میکند. این ماشین ها از ۲۵ تا ۲۸۰۰ کیلووات هستند. دو هدف وجود دارد: توان آماده بکار بعد از از کار افتادن تاسیسات و مدیریت بار زمانی که تاسیسات در دسترس است.

این گزارش داده های قابلیت اطمینان ژنراتور منتشر شده در بیست سال گذشته را بروزرسانی می کند. این نتایج ابتدا از سوابق یکنواخت سیستم اکتساب داده توزیع شده بدست آمده اند.

جنبه های منحصربفرد این مطالعه جمع آوری داده اتومات٬ تحلیل و ذخیره برای تولید یک سابقه استاندارد برای تمام ماشین ها و رخدادها است. که این امر تلاش مورد نیاز برای آماده سازی گزارشات و تحلیل ها را می کاهد. جمع آوری اتومات باعث حذف خطای انسانی در ورود داده و جلوگیری از تنظیم تعقیبی موفقیت یا عدم موفقیت هدف می شود.  ما از داده های ژنراتوری که قبلا با استفاده از سیستم اکتساب داده اتومات منتشر شده اند اطلاعی نداریم.

این مطالعه تمام خرابی ها را می شمارد و از هیچ کدام صرفنظر نمی کند در حالی که مطالعات قبلی بیش از نیمی را در نظر نگرفتند.این تحلیل قابلیت اطمینان را آنطور که توسط مشتریان تجربه شده است توصیف می کند.

تعداد ماشین ها٬ سال های خدمات رسانی٬ و سال های کارکرد از مجموع مطالعات پیشین بیشتر است که امکان محاسبه حدود اطمینان مفید را فراهم می آورد.

ناوگان ناهمگن است و ماشین هایی از چندین تولیدکننده با توان های مختلف را شامل می شود. قابلیت اطمینان ماشین در بین برندهای مختلف سازگار است و اختلاف چشمگیری در قابلیت اطمینان ماشین های با اندازه های متفاوت وجود ندارد. این فرض معمول در مطالعات پیشین در نظر گرفته نشده است.

داده های با کیفیت بالا امکان مدیریت رشد قابلیت اطمینان را فراهم می آورد. قابلیت اطمینان ناوگان برای تقاضای خاموشی از ۹۵٪ در ۲۰۱۱ به ۹۸٪ در ۲۰۱۴-۲۰۱۸ افزایش یافت.

تحلیل زمان خرابی های نشان می دهد که نرخ خرابی به مدت هدف بستگی دارد. نرخ خرابی بعد از ۱۴ ساعت حدود ۱٪‌ مقدار برای ۳۰ دقیقه اول عملکرد است. این امر نشانه های مهمی برای طراحی سیستم ها جهت برآورده کردن اهداف قابلیت اطمینان مشخص و تفسیر و مقایسه نتایج ناوگان های با مدت زمان هدف متفاوت است.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


diesel-electric generators
power system reliability
standby generators
reliability

ثبت سفارش جدید