Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی پزشکی " با موضوع " ایجاد یک سیستم مقرون به صرفه برای نظارت از راه دور بر بیماران " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ایجاد یک سیستم مقرون به صرفه برای نظارت از راه دور بر بیماران
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference on Engineering and Emerging Technologies (ICEET)
سال انتشار
2018
کد محصول
1014454
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 سیستم نظارت بر مراقبت‌های سلامتی طی دو دهه‌ی اخیر به شدت مورد توجه محققان قرار گرفته است. روند روبه‌رشد کاربردهای فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) باعث به وجود آمدن فن‌آوری‌های بالقوه‌ای (از جمله پزشکی از راه دور، نظارت از راه دور، مراقبت سلامت از راه دور و غیره) شده است که جایگزین مراقبت‌های سلامتی سنتی با سیستم مراقبت‌های سلامتی دیجیتال پیشرفته‌تری شده‌اند. اگرچه این فن‌آوری‌ها توانسته‌اند برنامه‌های مراقبت‌های سلامتی را تا حد خوبی تغییر شکل دهند، اما هیچ یک از آن‌ها نتوانسته‌اند موفقیت تمام و کمالی در ارائه‌ی چارچوب نظارت از راه دور کامل، به‌روز و قابل اطمینانی از نظر هزینه، زمان و تشخیص بهتر به صورت زمان-حقیقی به دست آورند. در نتیجه اکثر فن‌آوری‌های موجود در بخش‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به یک اندازه پرهزینه و همچنین زمان‌بر هستند. در این مقاله به توسعه‌ی ساختار جدید، سریع و مقرون به صرفه‌ای برای نظارت از راه دور بر اساس سیستم سخت‌افزاری دستگاه آردوینو می‌پردازیم. هدف اصلی ما عبارت است از طراحی نمونه‌ی اولیه‌ای که بتواند به عنوان سیستم قابل اطمینانی برای نظارت بر بیماران به کار برده شود تا متخصصان مراقبت‌های سلامتی بتوانند بر بیماران خود به صورت زمان-حقیقی نظارت داشته باشند، بیمارانی که یا در شرایط بحرانی در بیمارستان بستری هستند و یا قادر به انجام فعالیت‌های روزمره‌ی خود نیستند. ما در این کار تحقیقاتی یک سیستم نظارت از راه دور مقرون به صرفه بر اساس آردوینو ارائه داده‌ایم که می‌تواند اطلاعات مربوط به شرایط فیزیولوژیکی بیمار را به صورت زمان-حقیقی ارائه دهد. این سیستم پیشنهادی ما برای اندازه‌گیری، نظارت و ارسال پارامترهای فیزیولوژیکی مهم بیماران در قالب علائم حیاتی به منظور توصیف دقیق وضعیت سلامتی و تندرستی آن‌ها طراحی شده است. این چارچوب آزمایشی می‌تواند برای نظارت از راه دور به صورت زمان-حقیقی مفید باشد که در نهایت منتهی به تشخیص و درمان بهتر بیماران از راه دور می‌شود.

1- مقدمه

در طول ربع قرن گذشته، استفاده از تجهیزات زیست‌پزشکی در حوزه‌ی مراقبت‌های سلامتی با اهداف بالینی و تحقیقاتی افزایش چشمگیری داشته است. پیشرفت‌های روزافزون و سریع در حوزه‌ی فن‌آوری‌های اطلاعات و ارتباطات (ICT) موجب گسترش راه‌حل‌های بالقوه‌ی زیادی برای مراقبت‌های سلامتی شده‌اند و انقلابی در زندگی افراد عادی ایجاد کرده‌اند….


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی پزشکی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی پزشکی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Tele-monitoring
Tele-health
Arduino-based architecture
Telemedicine

ثبت سفارش جدید