Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
676,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم تربيتی " با موضوع " بکارگیری نظریه پیچیدگی برای معناسازی برنامه درسی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بکارگیری نظریه پیچیدگی برای معناسازی برنامه درسی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Dr Norman Jackson
سال انتشار
2002
کد محصول
1014476
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
6
قیمت بر حسب ریال
676,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
85 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

نظریه پیچیدگی شیوه‏ای از بررسی و درک ماهیت پیچیده و سیستم‏های اجتماعی فراهم می‏نماید. پیچیدگی به شرایطی عمومی اشاره می‎کند که یکپارچه و نیز بسیار غنی است و برای فهم ما در شیوه‏های مکانیکی ساده متغیر است... پیچیدگی با نوپدیدی، نوآوری، یادگیری و انطباق مرتبط است. یادگیری در متن باور آموزش عالی غنی و پیچیده قرار دارد. تویسی (b2002) به تازگی سیستم‏های اندیشه نشات گرفته از نظریه پیچیدگی را برای شرایط تدریس و یادگیری در آموزش عالی بکار برده است. این نکات بر اساس اثر پل تویسی و استفاده از چارچوب‏های مفهومی تعیین شده توسط رالف استیسی و همکارانش بنا شده تا نشان دهد که چگونه انواع خاص برنامه‏های درسی ممکن است با یادگیری در حوزه بی‏ثبات و غیرقابل‎پیش‏بینی پیچیدگی مرتبط باشند، برنامه درسی که در جایگاهی میان دنیای برنامه‌ریزی و مدیریت عقلانی و آشوب قرار می‌گیرد.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم تربيتی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Curriculum

ثبت سفارش جدید