Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تخصیص هزینه برون زا در بازارهای برق نظیر به نظیر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تخصیص هزینه برون زا در بازارهای برق نظیر به نظیر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Systems
سال انتشار
2019
کد محصول
1014527
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
39
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

استقرار منابع انرژی توزیع یافته، همراه با مدیریت سمت تقاضای فعال تر، الگوی جدیدی را در عملکرد سیستم برق و بازارهای برق القا می کند. در چارچوب بازار مشتری مداری، رویکردهای نظیر به نظیر توجه قابل توجهی پیدا کرده اند. بازارهای نظیر به نظیر به مذاکرات چند جانبه برای مطابقت با عرضه و تقاضا متکی هستند. این بازارها می توانند نقشه کاملی از مبادلات را به شبکه منتقل کنند و از این رو امکان تجدیدنظر در مورد تقسیم هزینه های مربوط به استفاده از زیرساخت ها و خدمات مشترک فراهم می شود. در اینجا پیشنهاد می نماییم این هزینه ها را از طریق هزینه های شبکه برون زا به چندین روش جایگزین، به طور یکنواخت، بر اساس فاصله الکتریکی بین عوامل و مناطق تخصیص دهیم. این تنوع، تنظیمات اصلی فیزیکی و نظارتی شبکه را پوشش می دهد. از آنجا که مکانیسم های تخصیص به شیوه ای برون زا برای تأثیر بر هر تجارت P2P تعریف شده اند، در نهایت موضوع بازار را تغییر می دهند تا هزینه های بهره برداری از شبکه را تحت پوشش قرار دهند. آن حتی می تواند در صورت لزوم برای رفع فشار روی شبکه استفاده شود. نقش روش ما در یک مورد آزمایشی با استفاده از سیستم آزمون باس IEEE 39 نشان داده شده است، که اساس تأثیر مکانیسم های تخصیص بر معاملات و استفاده از شبکه است.

1-مقدمه

منابع انرژی توزیع شده ، به طور مشترک با ICT و مدیریت سیستم انرژی برای منازل مسکونی و ساختمانها، ما را وادار به تجدید نظر در مورد رویکرد عملکرد سیستم قدرت می نماید. به ویژه، با پایین آمدن به سطوح پایین شبکه، نوع جدیدی از نمایندگان، یعنی تولیدکنندگان، با توانایی تولید و مصرف (و به احتمال زیاد ذخیره در آینده بسیار نزدیک) ظاهر می شوند....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Economic dispatch
Distributed optimization
Optimal power flow
Cost allocation

ثبت سفارش جدید