Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,435,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " من چگونه MDS پس از شکست داروی هایپومتیله کننده درمان می کنم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
من چگونه MDS پس از شکست داروی هایپومتیله کننده درمان می کنم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The American Society of Hematology
سال انتشار
2019
کد محصول
1014538
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,435,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
770 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

دارو های هایپومتیله کننده (HMA)، یعنی آزاسایتیدین و دسیتابین استاندارد درمانی سندرم میلودیسپلاستیک (MDS) می باشند. پاسخ به درمان در حدود 50% از بیماران درمان شده مشاهده می شود و طول مدت پاسخ، اگرچه متغیر استف اما موقتی است. پیش بینی پاسخ به HMA ها با پارامترهای بالینی و مولکولی امکان پذیر است، اما درمان جایگزین تایید شده ای وجود ندارد و در صورت شکست HMA فرصت درمانی استانداردی وجود ندارد. انتخاب منطقی درمان پس از شکست HMA بسیار مهم است. این تصمیم بایستی بر اساس ارزیابی نوع مقاومت (اولیه و ثانویه، پیشرفت بیماری [لوکمی حاد یا MDS با ریسک بالاتر] در مقابل عدم بهبودی هماتولوژیک) و نیز ویژگی های سایتوژنتیک و مولکولی که در زمان شکست HMA دوباره بررسی می شوند، اتخاذ شود. استراتژی های نجات می تواند شامل پیوند سلول های بنیادی، که تنها گزینه ی درمانی است، وکموتراپی، که هر دوی این روش ها تنها در تعداد اندکی از موارد امکان پذیر است، و نیز داروهای ازمایشی باشد. بیمارانی که شکست HMA را تجربه می کنند باید تا حد ممکن در آزمایش های بالینی وارد شوند. چندین داروی جدید با مکانیسم های مختلف در حال حاضر در این شرایط در حال آزمایش هستند. داروها تغیرات مولکولی ( موتاسیون های IDH2، موتاسیون های ژن اسپلیسوزوم) یا مسیرهای پیام رسانی تغییر یافته (مهارکننده های BCL2) را هدف قرار می دهند که به نظر می رسد اصلی ترین علت باشند.

1-مقدمه

برای بیشتر از یک دهه ، داروهای هایپومتیله کننده (HMAs) یعنی آزاسایتیدین و دسیتابین استانداردهای درمانی سندرم میلودیسپلاستیک (MDS) محسوب می شدند. علی رغم سمیت کم و توانایی این داروها برای ایجاد بهبودی هماتولوژیک (HI) و طولانی کردن مدت بقا، حتی در بیماران مسن، HMAها بدون پیوند سلول بنیادی هماتوپویتیک (HSCT) درمانی نیستند، و علی رغم پاسخ ها کلونی های نئوپلاستیک را ریشه کن نمی کنند....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



hypomethylating agent failure

ثبت سفارش جدید