Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,435,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " ضایعات کیستیک پانکراس " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ضایعات کیستیک پانکراس
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Surg Clin North Am
سال انتشار
2020
کد محصول
1014539
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,435,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
540 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



نکات کلیدی

اکثر نئوپلاسم های کیستیک پانکراس تصادفا کشف می شوند.

نئوپلاسم های کیستیک موسینی (MCN)، اغلب در زنان یافت می شوند. به طور کلی، تمام MCN  ها باید برای رزکشن جراحی ارزیابی شوند.

MD-IPMN بیشترین ریسک ترانسفورماسیون بدخیم را در میان نئوپلاسم های کیستیک پانکراس دارند. برای تمام MD-IPMN ها باید رزکشن جراحی در نظر گرفته شود.

SB-IPMN به طور قابل توجهی ریسک بدخیمی کمتری دارند. مشاهدات بایستی مخصوصا در ضایعات کوچک تر و بدون علامت و  بدون هیچ ویژگی نگران کننده ای انجام شود.

تشخیص نئوپلاسم کیستیک پانکراس بایستی زمانی مد نظر باشد که یک کیست بالغ در اوایل دوره ی  اولین حمله ی پانکراتیت مشاهده شود.

نئوپلاسم های کیستیک

با تسهیل عکسبرداری کراس سکشنال، ضایعات کیستیک پانکراس بیشتر شناسایی می شوند. در نتیجه بسیار محتمل است که افراد از یک جراح عمومی در مورد کیست پانکراس حود نظرخواهی کنند. مهم است که یک جراح عمومی دانش در حال افزایش در مورد انواع ضایعات کیستیک پانکراس و از آن مهم تر این که این ضایعات چه زمانی نیاز به پیگیری و چه زمان نیاز به رزکشن دارند داشته باشد. هدف این مقاله مشخص کردن مسیر اصلی مدیریت ضایعات کیستیک پانکراس است.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید