Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,116,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " مدیریت آمیلوئیدوز AL در سال 2020 " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت آمیلوئیدوز AL در سال 2020
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The American Society of Hematology
سال انتشار
2020
کد محصول
1014544
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,116,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در آمیلوئیدوز زنجیره ی سبک (AL)، یک کلون کوچک سلول B (معمولا یک کلون پلاسماسل) زنجیره های سبک مونوکلونال تولید می کند که موجب توکسیستی ارگان شده و به شکل فیبریل های آمیلوئید در بافت رسوب می کند. درگیری اندام تعیین کننده ی علائم بالینی است اما علائم معمولا دیر تشخیص داده می شوند. بیماران دارای بیماری در مراحل پیشرفته مخصوصا وقتی قلب درگیر می شود، در ریسک بالای مرگ در عرض چند ماه می باشند. با این حال، علائم همیشه بعد از یک گاموپاتی مونوکلونال قابل تشخیص و افزایش بیومارکرهای درگیری ارگان بروز می کنند و هماتولوژیست ها می توانند افراد دارای گاموپاتی مونوکلونال شناخته شده را از نظر دیسفانکشن و آسیب آمیلوئیدی ارگان غربالگری کنند که امکان تشخیص پیش از بروز علائم را فراهم می کند. افتراق بیماران دچار اشکال دیگر آمیلوئیدوز دشوار، اما ضروری است، و tissue typing با تکنولوژی کافی که در مراکز ریفرال موجود است برای کنترل آمیلوئیدوز AL الزامی است. درمان کلون مرتبط را هدف قرار می دهد و ریسک آن باید با تجویز سریع موثرترین درمانی که بیماران بتوانند تحمل کنند منطبق باشد.

1-مقدمه

در تقریبا یک پنجم بیماران، پیوند سلول بنیادی اتولوگ را می توان قبل یا بعد از بهبود شرایط بر پایه ی bortezomib در نظر گرفت. Bortezomib می تواند عمق پاسخ پس از پیوند را بهبود بخشد و پایه ای اصلی درمان در بیمارانی است که کاندید پیوند نیستند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


amyloidosis

ثبت سفارش جدید