Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " درمان میکروآنژیوپاتی ترومبوتیک در بارداری و پس از زایمان: گزارشی از کارگروه بین المللی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
درمان میکروآنژیوپاتی ترومبوتیک در بارداری و پس از زایمان: گزارشی از کارگروه بین المللی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The American Society of Hematology
سال انتشار
2020
کد محصول
1014545
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

بارداری و دوره ی پس از زایمان از نظر ایجاد انواع مختلف میکروآنژیوپاتی ترومبوتیک(TMA)  دوره های پرخطری محسوب می شوند. با این حال درمان TMA ناشی از بارداری همچنان تعریف نشده است. این ریپورت توسط کارگروه بین المللی چند رشته ای از متخصصین زنان و زایمان، نفرولوژیست ها، هماتولوژیست ها، متخصصان ICU و نوزادان،  متخصصان زیست شناسی مکمل، دانش فعلی در زمینه ی این بیماری های بالقوه وخیم را خلاصه کرده و یک روش بالینی عملی برای تشخیص و درمان یک اپیزود از TMA ناشی از بارداری را ارائه می دهد. این روش، زمان TMA در بارداری یا پس از زایمان، علائم همراه، ورک آپ ازمایشگاهی خط اول و ارزیابی بر اساس احتمال وقوع دلایل احتمالی TMA ناشی از بارداری را شامل می شود. هدف این روش شامل: رد پورپورای ترومبوسایتوپنیک ترومبوتیک (TTP) به صورت اورژانسی و با استفاده از آزمایش فعالیت ADAMTS13؛ بررسی بیماری های مشابه با ویژگی های TMA (پره اکلامپسی/اکلامپسی؛ سندروم های همولیز افزایش آنزیم کبدی و کاهش پلاکت؛ سندروم آنتی فسفولیپید)؛ یا نهایتا تشخیص سندروم همولیتیک اورمیک آتیپیک با واسطه کمپلمان (aHUS) می باشد. اگرچه aHUS و TTP ناشی از بارداری و پس از زایمان نادر هستند، اما هر دو نیازمند درمان اورژانسی ویژه هستند.

1-مقدمه

میکروآنژیوپانی ترومبوتیک (TMA) یک بیماری یالقوه شدید است که با یک الگوی آسیب اندوتلیال مشخص می شود. بارداری و پس از زایمان مدت هاست که دوره های پرخطری از نظر انواع مختلف TMA محسوب می شوند. در دو دهه ی گذشته، جندین جهش در درک و در نتیجه درمان انواع مختلف TMA نتایج را بهبود بخشیده اند که شامل انواع مختلف TMA ناشی از بارداری و دوره ی پس از زایمان می باشد....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Pregnancy
postpartum

ثبت سفارش جدید