Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,435,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " درمان های جدید و استراتژی های پیشگیرانه برای مسمومیت غذایی ایجاد شده به دلیل گونه های استافیلوکوک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
درمان های جدید و استراتژی های پیشگیرانه برای مسمومیت غذایی ایجاد شده به دلیل گونه های استافیلوکوک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Pathogens
سال انتشار
2021
کد محصول
1014548
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,435,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
354 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 عفونت های استافیلوکوکی یک علت مهم شیوع بیماری در انسان ها هستند. به خصوص S. aureus عامل اصلی عفونت در بالین است. علاوه بر این این باکتری ها می توانند انتروتوکسین های استافیلوکوکی (SE) بسیاری تولید کنند که ممکن است موجب مسمویت غذایی شود. به غیر از S. aureus بسیاری از استافیلوکوک های کوآگولاز منفی می توانند موجب آلودگی غذایی شوند. در نتیجه تحقیقات فعالی در زمینه ی ایجاد روش های پیشگیری جدید مبتنی بر افزدونی های غذایی برای کاهش تاثیر مسمومیت غذایی وجود دارد. جالب توجه است که بسیاری از ترکیبات گیاهی مثل پلی فنول ها، فلاوونید ها، یا ترپنوئید ها فعالیت آنتی میکروبیال قابل توجهی علیه استافیلوکوک ها دارند و در نتیجه این ترکیبات می توانند برای کاهش بروز مسمومیت غذایی در انسان حائز اهمیت باشند. در اینجا ما امیدوارکننده ترین استراتژی های ایجاد شده برای جلوگیری از مسمومیت غذایی با استافیلوکوک را بررسی کرده ایم.

1-مقدمه

باکتری های متعلق به تیره استافیلوکوکوس به طور کلی در گروه گونه های کوآگولاز مثبت یا کوآگولاز منفی طبقه بندی می شوند. در بین همه آنها ، استافیلوکوکوس اورئوس اصلی ترین علت بیماری های انسانی است. علاوه بر این ، مسمومیت غذایی با استافیلوکوک (SFP) یک بیماری شایع است و از سال 1884 که اولین مورد گزارش شد تعداد موارد آن به طور مداوم افزایش پیدا کرده، به طوری که به یکی از شایع ترین بیماری های ناشی از مواد غذایی تبدیل شده است....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Staphylococcus
enterotoxins
food-poisoning
natural compounds

ثبت سفارش جدید