Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,435,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " مدیریت بحران در چین چگونه با غرب تفاوت دارد؟: بررسی مطالعات مربوطه و دستورالعمل هایی برای تحقیقات آتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت بحران در چین چگونه با غرب تفاوت دارد؟: بررسی مطالعات مربوطه و دستورالعمل هایی برای تحقیقات آتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of International Management
سال انتشار
2020
کد محصول
1014567
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,435,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
909 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

محققان اغلب از چارچوب­ های مبتنی بر غرب برای بررسی موضوعات مربوط به مدیریت بحران در فرهنگ ­های شرقی، همچون چین، استفاده می­کنند. اما، تکیه بر این چارچوب­ ها ممکن است مفید نباشد چون در بسیاری از موارد این چارچوب­ها عوامل زمینه­ ای، همچون فرهنگ را درنظر نمی­گیرند. در این بررسی در خصوص مدیریت بحران در چین ما به بررسی دو موضوع کلیدی می­پردازیم. اول، عواملی را بررسی می­کنیم که موجب بحران در چین می­شوند. دوم، استراتژی­های مدیریت بحران مشخص، که در چین بکار گرفته شده­ اند را شناسایی می­کنیم. در نهایت، این مقاله در خصوص پیامدهای مدیریتی و دستورالعمل­ هایی برای تحقیقات آتی، بحث می­کند.

1-مقدمه

در چند سال گذاشته بحران­ های برجسته چند ملیتی در چین در رسانه­ ها گزارش شده ­اند. برای مثال، در سال 2012 برند سانلیتون مک­دونالد در پکن توسط تلویزیون مرکزی چین متهم شده که غذای تاریخ گذشته به فروش رسانده است، که منجر به عذرخواهی مک­دونالد در میکروبلاگ رسمی­ آنها در همان روز شد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید