Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,435,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " تأثیر هیئت مدیره بر موفقیت بلندمدت بنگاه: نمونه استرالیایی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تأثیر هیئت مدیره بر موفقیت بلندمدت بنگاه: نمونه استرالیایی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Behavioral and Experimental Finance
سال انتشار
2020
کد محصول
1014569
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
35
قیمت بر حسب ریال
1,435,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
820 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

باوجود اینکه همبستگی مابین هیئت­ مدیره و عملکرد بنگاه بطور گسترده در مطالعات مربوطه مورد بررسی قرار گرفته است، اما شواهد تجربی در خصوص اینکه آیا هیئت­ مدیره در موفقیت بلندمدت بنگاه نقش دارد یا نه و اگر نقش دارد چگونه، کم است. این مطالعه با استفاده از داده­ های پانل 14 ساله همه بنگاه ­های ثبت شده در استرالیا، به بررسی تأثیر پتانسیل هیئت ­مدیره و پویایی هیئت­ مدیره، عوامل کلیدی در اثربخشی هیئت­ مدیره، بر کارایی سرمایه­ گذاری بنگاه ­ها، می­پردازد. شواهد قوی پیدا کردیم که پتانسیل هیئت­مدیره و پویایی هیئت­مدیره هر دو بطور مثبتی با کارایی سرمایه­ گذاری بنگاه همبستگی دارند. این یافته ­ها از این دیدگاه حمایت می­کنند که منابع بنگاه و فرایندهای داخلی، که هیئت­ مدیره را قادر می­سازند تا از این منابع جهت حل امور پیچیده استفاده کنند، هر دو برای موفقیت بلندمدت بنگاه حیاتی هستند.

1-مقدمه

تأثیر هیئت­ مدیره بر عملکرد بنگاه، مورد تمرکز اصلی تحقیقات رفتار سازمانی بوده است. مشخصات مختلف هیئت­ مدیره مورد بررسی قرار گرفته ­اند و به عنوان عوامل اثربخشی در ایجاد ارزش برای سهامداران، مورد تأیید قرار گرفته­ اند. اگرچه این خط تحقیقاتی موجب تسهیل بحث در خصوص ارتباط مابین هیئت­ مدیره و عملکرد بنگاه شده است، بطوری که بازده به دارایی (ROA) ، بازده به سهام (ROE) و معیار کیو توبین بطور کلی برای نشان دادن عملکرد کوتاه مدت استفاده شده ­اند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید