Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,435,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مدیریت توان راکتیو وسائل نقلیه الکترونیک و پیکربندی مجدد سیستم توزیع برای مینیمم کردن اتلاف " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت توان راکتیو وسائل نقلیه الکترونیک و پیکربندی مجدد سیستم توزیع برای مینیمم کردن اتلاف
نویسنده/ناشر/نام مجله :
.
سال انتشار
2020
کد محصول
1014606
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,435,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مطالعه به بررسی عملیات بهینه استراتژی پیکربندی مجدد تغذیه کننده توزیع (DFR) در سیستم توزیع هوشمند ادغام شده با وسایل نقلیه الکترونیکی (EVs) و تولید توان می پردازد. یک چارچوب دو مرحله ای برای مدیریت توان واکنشی و واقعی و DFR پیشنهاد شده است. در مرحله اول، یک فرمول بندی جامع از مسئله ارائه شده که هدف آن مینیمم کردن اتلاف  در سیستم با مدیریت توان واکنشی EV های همزمان و DFR است. یک الگوریتم ژنتیک برای حل این مسئله بهینه سازی ئو مرحله ای بکار رفته است. همچنین از یک مطالعه موردی با یک سیستم توزیع شعاعی با 33 باس برای بررسی کارایی روش پیشنهادی استفاده شده است. نتایج بدست آمده بطور کمی برحسب اتلاف  و ولتاژ گره بررسی شده اند. تحلیل های جامع برای تاکید بر نقش DFR و قابلیت توان واکنشی EV ها در بهبود عملکرد سیستم انجام شده اند.

1-مقدمه

وسایل نقلیه الکترونیک(EVs) در سال های اخیر توجه زیادی را بعلت پتانسیل شان در بهبود تاثیرات محیطی بلند مدت به خود جلب کرده اند. EV ها گازهای گلخانه ای مضر منتشر نمی کنند و می توانند با منابع انرژی تجدیدپذیر شارژ شوند و بنابراین مصرف سوخت های فسیلی را کاهش می دهند. حتی اگر هزینه های اولیه و دامنه EV ها از عوامل بازدارنده در جذب انبوه آنها باشد، پیشرفت در تولید و فناوری های باتری به تدریج این شکاف را پر می کند....

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Electric vehicles
reactive power management

ثبت سفارش جدید