Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " درآمدی بر یک شبکه برق خود ترمیم با کنترل کننده های جریان خطای ابر رسانا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
درآمدی بر یک شبکه برق خود ترمیم با کنترل کننده های جریان خطای ابر رسانا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON APPLIED SUPERCONDUCTIVITY
سال انتشار
2012
کد محصول
1014607
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

عدم قطعیت و پیچیدگی ناشی از اتخاذ گسترده منابع انرژی تجدید پذیر، منابع انرژی پراکنده و نیز گسترش استفاده از حمل ونقل برقی و تکنولوژی های پاسخ به تقاضای پویا در صنعت برق منجر به ایجاد چالش های قابل توجهی در عملکرد شبکه می شوند. بنابراین لازم است که اقدامات حفاظتی و کنترلی هوشمند ایجاد کنیم تا با افزایش تاب آوری در برابر خرابی اجزا یا بلایای طبیعی، یعنی با ایجاد قابلیت خود ترمیمی، از زیرساخت هایی سالم و کاملاً قابل اطمینان برای سیستم قدرت الکتریکی مطمئن شویم. این مقاله، به ویژه بر خود ترمیمی در زمینه حفاظت از شبکه با استفاده از کنترل کننده هوشمند جریان خطای ابر رسانا (FCC هوشمند) تمرکز می­کند. یک چارچوب سیتماتیک و الزامات فنی برای تحقق قابلیت حفاظت خود ترمیمی در نظر گرفته شده با استفاده از FCC هوشمند ارائه می شوند در حالی که از طریق سیم پیچ ابررسانا، تلفات الکتریکی را نزدیک به صفر می­رسانیم. مثال های روشنگر، مطالعات مدل سازی و شبیه سازی، نشان دهنده اعتبار و کارآمدی چارچوب پیشنهادی و تکنولوژی در نظر گرفته شده هستند.

1-مقدمه

عدم قطعیت ناشی از اتخاذ گستردۀ منابع انرژی تجدید پذیر، تولید پراکنده (DG)  و افزایش پیوسته بارهای قابل کنترل به صورت پویا در صنعت برق منجر به ایجاد چالش های قابل توجهی در عملکرد شبکه شده اند. انواع مختلف دستگاه های قدرت پیشرفته، از جمله کنترل کننده های مبتنی بر الکترونیک قدرت و طرح های حفاظتی مبتنی بر فناوری اطلاعات (IT) پیشرفته به طور فعال مورد تحقیق قرار گرفته اند و در شبکه قدرت الکتریکی استقرار یافته اند تا زیرساخت هایی سالم و کاملاً قابل اطمینان برای شبکه برق تضمین شوند….


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




DG
fault current
power fluctuation compensation

ثبت سفارش جدید