Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
852,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " خصوصیات ترمومکانیکی آلیاژ حافظه دار Cu-Al-Ni که توسط متالورژی پودر تهیه شده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
خصوصیات ترمومکانیکی آلیاژ حافظه دار Cu-Al-Ni که توسط متالورژی پودر تهیه شده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Materials Science and Engineering A
سال انتشار
2006
کد محصول
1014646
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
852,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
10 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

چند سال پیش یک فرآیند متالورژی پودر جدید برای توسعه آلیاژهای حافظه­دارCu -Al -Ni به منظور غلبه بر اشکالات مشاهده شده در نمونه های تولید شده توسط ریخته گری معمولی توسعه یافت. این روش باعث بهبود خواص مکانیکی و ترمو مکانیکی آلیاژ شد. با این حال ، کنترل دقیق ترکیب و به نوبه خود دمای تبدیل آلیاژها را مجاز نمی داند. یک مرحله دیگر ، آلیاژسازی مکانیکی ، برای کنترل بهتر این پارامتر معرفی شد. این کار ویژگی آلیاژهای بدست آمده با روش بهبود یافته را ارائه می دهد. در مقایسه با نمونه های تولید شده با روش های دیگر ، نشانه هایی از رفتار ترمومکانیکی مشابه (اثر فوق الاستیک و شبه الاستیک) برای این نمونه ها مشاهده شد.

1- مقدمه

آلیاژهای Cu-Al-Ni به عنوان کاندیداهای ممتاز برای کاربردهای بالای 240 درجه سانتی­گراد مورد بررسی قرار می­گیرند. این کاربردها براساس ویژگی­های ترمومکانیکی آن­ها مانند ویژگی­های سوپرالاستیک (فوق کشسان) یا شبه الاستیک، اثر حافظه­داری دوطرفه و میرایی زیاد است....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Shape memory alloys
Cu–Al–Ni
Powder metallurgy

ثبت سفارش جدید