Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
720,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک مدل دینامیکی ساده از ژنراتورهای سنکرون بادی تحریک الکتریکی شش فاز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک مدل دینامیکی ساده از ژنراتورهای سنکرون بادی تحریک الکتریکی شش فاز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Power & Energy Society General Meeting
سال انتشار
2017
کد محصول
1014801
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
720,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
964 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ژنراتور سنکرون بادی تحریک الکتریکی شش فاز (SP - EESWG) یک نوع خاص از ژنراتورهای بادی فرکانس ثابت سرعت متغیر است. مدل دینامیکی ساده‌شده‌ی مناسب از SP-EESWG، برای شبیه‌سازی پایداری گذرا در این مقاله با نادیده گرفتن هارمونیک‌ها در کانورترهای AC-DC-AC و برازش رابطه توان اکتیو-راکتیو ماندگار یک‌سوسازهای غیرقابل‌کنترل ارائه‌شده است. مدل ساده‌شده، بر روی یک سیستم نمونه باس بی‌نهایت تک ماشینه آزمایش‌شده و پاسخ­های دینامیکی آن با مدل MATLAB / Simulink همان سیستم نمونه، مقایسه شده است.

1-مقدمه

توربین بادی فرکانس ثابت سرعت متغیر (VSCF)، به دلیل استفاده زیاد از انرژی بادی و راحتی کنترل، به‌طور گسترده‌ای برای تولید توان بادی استفاده می‌شود [1]. ژنراتور توان بادی بر اساس ژنراتور سنکرون شش فاز، (همچنین به‌عنوان ژنراتور سنکرون با دو سیم‌پیچی با اتصال ستاره و یا دو استاتور نامیده می‌شود) نوع خاصی از ژنراتور بادی VSCF است که دارای مزایای بسیاری ازجمله هزینه واحد پایین، بهره‌وری تولید توان بالا ، چرخش گشتاور کم و همچنین قابلیت اطمینان بالا است [4]، و توسط بعضی از مزارع بادی در چونگکینگ، شاندونگ و مغولستان داخلی چین مورداستفاده قرارگرفته است....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید