Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,171,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسي شيمی " با موضوع " شبیه سازی عددی تجزیه و احتراق پیشرانه هوافضای غیرسمی بر پایه آمونیوم دی نیترامید (ADN) در یک تراستر با پیشرانه یک جزئی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شبیه سازی عددی تجزیه و احتراق پیشرانه هوافضای غیرسمی بر پایه آمونیوم دی نیترامید (ADN) در یک تراستر با پیشرانه یک جزئی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Energy Conversion and Management
سال انتشار
2014
کد محصول
1014839
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,171,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در حال حاضر، پیشرانه یک جزئی آمونیوم دی­ نیترامید (ADN)، نویدبخش­ ترین پیشرانه در میان تمامی پیشرانه­ های سبز است. در این مقاله، فرایند تجزیه و احتراق مخلوط­ های سه­ گانه بر پایه ADN برای پیشرانش به صورت عددی مورد مطالعه قرار می­ گیرد. مدل توزیع R-R برای مطالعه شرایط مرزی اولیه توزیع قطرات حاصل از برخورد افشانه بر روی یک توری سیمی بر پایه آزمایش PDA به کار گرفته می­ شود. برای شبیه­ سازی مشخصات انتقال گرما بین فازهای گاز – جامد از یک مدل محیط متخلخل دو دمایی در بستر کاتالیستی بهره گرفته می­ شود. یک مدل شیمی 7 واکنشی و 11 گونه­ ای برای مطالعه فرایندهای کاتالیستی و احتراق به کار می­ رود. توزیع نهایی دما، فشار و غلظت مولفه­ های مادی با استفاده از تراستر ADN بدست می­ آید. نتایج شبیه­ سازی انجام شده در مطالعه حاضر در توافق عالی با داده ­های تجربی پیشین هستند و مطالعات تراستر ADN بیانگر این هستند که عملیات حالت پایای خوبی در حال انجام است. آثار تخلخل و شار جرمی ورودی افشانه­ بر روی عملکرد تراستر با پیشرانه یک جزئی تحلیل شده­ اند. همچنین نتایج عددی نشان داده­ اند که با بزرگتر شدن شار جرمی ورودی، عملکرد تراستر بهتر می­ شود و تخلخل بستر کاتالیستی 0.5 می­ تواند بهترین عملکرد تراستر را ایجاد کند. این یافته­ ها را می­ توان به عنوان یک مرجع کلیدی برای طراحی و آزمایش تراستر پیشرانه­ های تک جزئی هوا-فضای غیرسمی به کار برد.

1-مقدمه

توسعه و به کار گیری سوخت­ های دوستدار محیط زیست، یک هدف مطلوب است [1-5]. در حوزه پیشرانش فضایی کنونی، پیشرانه یک جزئی هوا-فضای آمونیوم دی­ نیترامید (ADN) (NH4[N(NO2)2]) نویدبخش ­ترین پیشرانه در میان تمامی پیشرانه­ ها سبز است زیرا می­ توان آن را در مقایسه با پیشرانه متداول هیدرازین، عاری از آلودگی در نظر گرفت....  


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسي شيمی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسي شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




ADN
Non-toxic
Liquid monopropellant thruster

ثبت سفارش جدید