Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپادها) برای شبکه های ارتباطی پس از حادثه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپادها) برای شبکه های ارتباطی پس از حادثه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار
2020
کد محصول
1014882
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

کارایی کلی وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپادها-UAVها) در هنگام ایجاد پوشش بی­سیم و سناریوهای پس از حادثه باید از اطمینان برخوردار باشد. UAVها باید بتوانند خدمات بی­سیم را برای تجهیزات کاربران زمینی فراهم کنند و پوشش تجهیزات زمینی را که در خارج از منطقه پوشش قرار دارند، از طریق ارتباط دستگاه به دستگاه گسترش دهند. در این مقاله، برای رسیدن به ارتباط مطمئن با بازده انرژی بهبود یافته بر حسب بهره انتشار در سناریوهای پس از حادثه، UAV پیشنهاد شده است. نتایج عددی، کارایی ظرفیت UAV را با توان­های تلفاتی مختلف برای ارتباط مطمئن با تجهیزات کاربران زمینی نشان می­دهد. UAV با سیستم سلولی و ارتباط دستگاه به دستگاه ادغام شده است تا خدمات بی­سیم را از طریق وقایع پس از حادثه ارسال کند.

1-مقدمه

اهداف شبکه‌های سلولی نسل پنجم (5G) پشتیبانی از سرعت‌های زیاد است که 100 برابر بیشتر از شبکه‌های سلولی نسل چهارم (4G) قبلی است و همچنین فراهم نمودن حداکثر توان عملیاتی لینک دریافت زیاد است که می‌تواند به 10-20 گیگابیت در ثانیه برسد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Post-disaster
UAV
D2D
Efficient performance LTE system

ثبت سفارش جدید