Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
896,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " آشکارسازی هواپیمای بدون سرنشین بر اساس آرایه دوربین به کمک صوت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آشکارسازی هواپیمای بدون سرنشین بر اساس آرایه دوربین به کمک صوت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار
2017
کد محصول
1014883
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
896,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 در سال­های اخیر پهپاد کوچک و ارزان‌قیمت – که به عنوان هواپیمای بدون سرنشین نیز شناخته می‌شود - پیشرفت زیادی داشته است که این امر سبب ایجاد مسائل مربوط به حریم خصوصی و امنیت شده است. شناسایی هواپیماهای بدون سرنشین یکی از روش­های مهم برای حل این مشکلات است. چالش­های اصلی در شناسایی هواپیماهای بدون سرنشین عبارتند از: (1) تشخیص پهپاد از سایر اشیاء پرنده مانند مرغ­ های پرنده بسیار دشوار است. (2) جلوگیری از پرواز پهپادهای با پرواز کم بسیار اتفاق می­افتد، و (3) منطقه تحت پوشش موجود محدود است. آرایه دوربین می­تواند برای رصد فضا در مقیاس بزرگ استفاده شود. در این مقاله، ما یک سیستم آرایه دوربین ماژولار با کمک صوت پیشنهاد می‌کنیم که از ده‌ها دوربین با کیفیت بالا و چندین میکروفن برای پایش هواپیماهای بدون سرنشین تشکیل شده است. بعد از کاهش اندازه می­توان آن را روی حامل نصب کرد. این سیستم تصویر و اطلاعات صوتی محیط اطراف را از جهات مختلف ضبط می­کند. این سیستم می‌تواند اطلاعات چندین حسگر را ادغام کند و مشخصه­ های پهپاد را برای دستیابی به نظارت بهباد بر پهپاد شناسایی کند.

1-مقدمه

هواپیماهای بدون سرنشین هواپیماهایی هستند که خلبان ندارند. در سال های اخیر، بازار هواپیماهای بدون سرنشین غیرنظامی به سرعت در حال گسترش است. در انواع پهپادها، پهپادهای ارزان قیمت کوچک مانند کوادکوپترها برای عموم در حال تکثیر هستند که این امر قابلیت مزایای پهپادها را چند برابر کرده و خطرات را تشدید می­کند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


drone detection
camera array
sensor fusion

ثبت سفارش جدید