Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " قابلیت های هوش کسب و کار و عمکلرد شرکت ها: یک مطالعه در چین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
قابلیت های هوش کسب و کار و عمکلرد شرکت ها: یک مطالعه در چین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Information Management
سال انتشار
2021
کد محصول
1014891
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

توسعه فناوری هوش مصنوعی (AI) سبب گسترش مرز فعالیت تجاری، ظهور و استفاده از هوش تجاری (BI) شده است که تحول روش ­های اطلاعاتی را ارتقا داده تا تصمیمات و عملیات تجاری را بهینه کند. با این حال، در حال حاضر فقدان اجماع نظری و ارزیابی فناوری موجود در BI وجود دارد. این مطالعه، به صورت اکتشافی، مدل مغهومی محرک تحول BI را بر اساس نظریه قابلیت­ های پویا و نظریه تکاملی سازمانی توسعه می ­دهد تا قابلیت­ های اصلی BI را تشریح کند. با استفاده از تحلیل عامل­ یابی و تحلیل مدل­سازی معادلات ساختاری، ما ساختارهای نهفته را استخراج می­کنیم و به صورت تجربی، اعتبار مدل STD را بررسی نموده و علاوه بر این، همبستگی و حالت تعامل سه قابلیت اصلی BI و تاثیر کاربرد BI بر عملکرد شرکت را در اقتصاد واقعی با نمونه­ ای از روش­های کسب ­و ­کار در چین بررسی می­کنیم. نتایج این تحقیق نشان می­دهد که تاثیرات مثبت مستقیم و به شدت فزاینده ­ای در بین مولفه­ های ساختاری مدل مفهومی STD و قابلیت­ های پویای مرتبط با BI وجود دارد که می­ تواند بازده عملیاتی و عملکرد شرکت را بهبود بخشد.

1-مقدمه

در سال­های اخیر، توسعه هوش تجاری (BI) سبب اشتراک سرمایه ­گذاری تجاری جهانی با فناوری اطلاعات شده است (Ransbothaam و Kiron، 2017). عموما تصور بر این است که BI یک سیستم پشتیبانی از تصمیم بر اساس فناوری و روش ­های اطلاعات پیشرفته بوده (Davenport، 2010؛ Folry و Guillemette، 2010) و ظرفیت هدفمند بالایی برای جمع­ آوری و تحلیل داده­ ها و تبدیل آن به اطلاعات یا دانش مربوط به فرصت­ها و تهدیدها دارد تا راه­ حل ­هایی هوشمندی برای یکپارچه ­سازی فعالیت­ ها ایجاد کند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Business intelligence(BI)
STD conceptual model

ثبت سفارش جدید