Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
962,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " دندانپزشكی " با موضوع " حفظ ریج آلوئولار: مروری بر مقالات مرور سیستماتیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حفظ ریج آلوئولار: مروری بر مقالات مرور سیستماتیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Int. J. Oral Maxillofac. Surg
سال انتشار
2022
کد محصول
1014896
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
962,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 هدف این مقاله ارزیابی کیفیت متودولوژیک مقالات مروری از ترایال های بالینی تصادفی روی حفظ ریج آلوئولار پس از کشیدن دندان است. در مارچ 2020 دو مرورگر مستقل یک تحقیق الکترونیک روی پایگاه های اطلاعاتی PubMed (MEDLINE)، Scopus، Web of Science و کتابخانه کوچران انجام دادند تا تمام مقالات مروری سیستماتیک مرتبط از جمله ترایال های بالینی انجام شده روی حفظ ریج آلوئولار را شناسایی کنند. یک جستجوی دستی از مقالات در ژورنال های مشهور نیز انجام شد. کیفیت متودولوژیک مقالات مروری وارد شده با استفاده از ابزار AMSTAR-2 انجام شد. از 53 مطالعه ای که در ابتدا بازیابی شدند، 11 مورد در نهایت وارد مطالعه شدند: سه مرور سیستماتیک و هشت مرور سیستماتیک همراه با متاآنالیز. کیفیت متودولوژیک مقالات وارد شده پایین یا به شدت پایین بود. پیش از انجام مرورهای سیستماتیک بیشتر، مطالعات متودولوژیک با کیفیت بالاتر باید انجام شود و این ها باید لازمه های متودولوژیکی که برای این نوع تحقیق اساسی هستند را دارا باشند.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله دندانپزشكی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده دندانپزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


alveolar bone loss
alveolar bone grafting

ثبت سفارش جدید