Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " روانشناسی " با موضوع " رفتار درمانی شناختی: راهبردی برای مواجه با اضطراب ناشی از بیماری های همه گیر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رفتار درمانی شناختی: راهبردی برای مواجه با اضطراب ناشی از بیماری های همه گیر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار
2022
کد محصول
1015897
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
295 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مشکلات مربوط به سلامت روان در خلالِ همه گیری بیماری COVID-19 به سبب انزوای اجتماعی، محرومیت افراد از برخی نیازهای اولیه، عدم­ثبات مالی، و ترس از ویروس، افزایش یافته ­است. اختلالات روانی و بیماری­ های مزمن نسبت به گذشته تشدید شده و نمونه­ های جدیدی از اضطراب و افسردگی در حال افزایش است. رفتار درمانی شناختی(CBT)، تکنیکی بسیار انعطاف­پذیر است که برای مدیریت مجموعه­ ای از بیماری­ های روانی، بکارگرفته می­شود. رفتار درمانی شناختی احتمالاً در شرایط انزوای اجتماعی و ارائۀ از راه­ دور مراقبت­ های بهداشتی، از مزایای ویژه ­ای برخوردار است. این گزارش، به نقش حیاتیِ پرستاران متخصص در جهت­ دهیِ موثر CBT به منظور بهبود سلامت روان می­پردازد.

1-مقدمه

مصرف مواد مخدر و اختلالات روانی به طور پیوسته در کانادا و ایالات متحده در حال شیوع است. این اختلالات  فشار اقتصادی سالانه برابر 51 میلیارد دلار در کانادا و 225.1 میلیارد دلار در ایالات متحده، را در پی دارد1,2. بخش قابل­ توجهی از مردم کانادا(56%) و مردم آمریکا(41.5%)، به سبب همه­ گیریِ COVID-19 اضطراب و استرس فزاینده­ای را تجربه کردند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله روانشناسی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید