Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " ردیابی مغناطیسی مقاوم کابل زیردریایی توسط AUV در حضور نویز حسگر و جریان های اقیانوسی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ردیابی مغناطیسی مقاوم کابل زیردریایی توسط AUV در حضور نویز حسگر و جریان های اقیانوسی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE JOURNAL OF OCEANIC ENGINEERING
سال انتشار
2017
کد محصول
1015909
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
37
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

به منظور بازرسی کابل‌های زیر دریا، معمولاً یک وسیله نقلیه زیردریایی خودگردان (AUV) با دو مغناطیس‌سنج سه محوری برای ردیابی مسیر کابل اختصاص داده می‌شود. در این مقاله، یک چارچوب دولایه جدید ترکیبی برای محل یابی کابل ضد نویز و یک الگوریتم ردیابی مقاوم برای هدایت یک AUV برای ردیابی کابل‌های زیر دریا در حضور نویز حسگر و جریان‌های اقیانوسی پیشنهاد شده‌است. ابتدا، یک فرمول تحلیلی برای مکان یابی کابل با استفاده از دو مغناطیس سنج ارائه شده، و سپس یک راهنمای در امتداد دید مغناطیسی (LOS) بر اساس انحراف افقی بین AUV و کابل ساخته می شود. سپس، یک روش جدید ضد نویز با تخمین انحراف افقی در قانون هدایت LOS به منظور کاهش اثرات منفی نویز مغناطیسی در لایه سینماتیک یکپارچه شده است. متعاقباً، در لایه پویا، یک کنترل‌کننده بازخورد ساده و در عین حال مقاوم با کاهش پیچیدگی پیاده‌سازی برای ردیابی پروفایل‌های هدایت مورد نظر به طوری طراحی شده است که AUV قادر است کابل‌های زیردریایی را در حضور نویز حسگر و جریان‌های اقیانوسی ردیابی کند.   علاوه بر این، قابلیت قوانین کنترل دینامیکی مرتبط با جریان‌های اقیانوسی در حوزه فرکانس-دامنه تحلیل می‌شود. در نهایت، مطالعات عددی عملکرد ضد نویز و مقاوم چارچوب دو لایه پیشنهادی برای ردیابی کابل زیر دریا را نشان می‌دهد.

1-مقدمه

کابل‌های زیر دریا، اتصالات برق و ارتباطی بین قاره‌ها و جزایر را فراهم کرده و همچنین تعداد فزاینده‌ای از تأسیسات دریایی را به هم متصل می‌کنند [1]. با این حال، کابل مستعد ابتلا به بلایای طبیعی و فعالیت های انسانی مانند زلزله، ماهیگیری و لنگر انداختن است. از این رو، ردیابی مسیر کابل زیر دریا، که امکان بازرسی کابل و محیط اطراف آن را فراهم می کند، ضروری است....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Antinoise
autonomous underwater vehicles (AUVs)
cable tracking

ثبت سفارش جدید