Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " تحلیل شبکه‌های اجتماعی: از نظریه گراف تا برنامه‌های کاربردی با پایتون " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل شبکه‌های اجتماعی: از نظریه گراف تا برنامه‌های کاربردی با پایتون
نویسنده/ناشر/نام مجله :
arXiv preprint arXiv
سال انتشار
2021
کد محصول
1015916
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تحلیل شبکه‌های اجتماعی، فرآیند بررسی ساختارهای اجتماعی با استفاده از شبکه‌ها و نظریه گراف است. تحلیل شبکه‌های اجتماعی، در واقع ترکیبی از تکنیک‌های مختلف تحلیل ساختار شبکه‌های اجتماعی و همچنین نظریه‌هایی می‌باشد که هدف آنها توضیح پویایی‌ها و الگوهای زیربنایی مشاهده‌ شده در این ساختارها است. این حوزه ذاتا یک حوزه‌ی بین رشته‌ای است که در اصل از رشته‌های روانشناسی اجتماعی، آمار و نظریه گراف پدید آمده است. این مقاله، نظریه تحلیل شبکه‌های اجتماعی را به همراه مقدمه‌ای کوتاه بر نظریه گراف و انتشار اطلاعات پوشش می‌دهد. سپس با استفاده از کتابخانه‌ی NetworkX و کدهای پایتون، درک بهتری از اجزای شبکه خواهیم داشت و بعد از آن شبکه‌های اجتماعی را با استفاده از کتابخانه Pandas مجموعه‌های داده متنی خواهیم ساخت.

1- مقدمه

تحلیل شبکه‌های اجتماعی، فرآیند بررسی ساختارهای اجتماعی با استفاده از شبکه‌ها و نظریه گراف است. این مقاله دانشمندان داده (دیتا ساینتیست‌ها) را با تئوری شبکه‌های اجتماعی آشنا می‌کند و گریز کوتاهی بر نظریه گراف، انتشار اطلاعات و بیشینه‌سازی تأثیر [6] می‌زند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Social Network Analysis

ثبت سفارش جدید