Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,138,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم سياسی " با موضوع " وضعیت جنگ های آینده از دیدگاه سوئدی در دوره زمانی 2020 تا 2045 " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
وضعیت جنگ های آینده از دیدگاه سوئدی در دوره زمانی 2020 تا 2045
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار
2021
کد محصول
1015972
تعداد صفحات انگليسی
21
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,138,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
835 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این تحقیق شکل و ساختار جنگ ­های محتمل در 25 سال آینده را از یک دیدگاه سوئدی مورد بررسی قرار می‌دهد. بدیهی است که امروزه به دلیل رشد و ابداع روزافزون فناوری‌های نوین، شکل و شیوه جنگ‌ها به طور آشکاری تغییر کرده است. این تحولات باعث ایجاد سؤال‌هایی نظری و عملی برای نیروهای مسلح شده است، بدین معنی که توسعه این سامانه‌های جدید چگونه وضعیت اعمال قدرت در عصر حاضر را برای ادامه جنگ‌ها مشخص می‌کند. تحقیق حاضر از سه منظر (هوش مصنوعی، سامانه‌های خودکار، و ميادين نبرد در آینده از لحاظ پیاده‌نظام) در حوزه جنگ‌های زمینی، دریایی، و هوایی به بررسی این موضوع پرداخته و وضعیت آن را برای سوئد و جنگ‌های آینده بررسی می‌کند.

1-مقدمه

عنوان این مقاله از کتاب تحسین‌برانگیز "جهان آینده" نوشته اچ جی ولز در سال 1933، برگرفته شده است. برخلاف تصور وحشتناک او از آینده که در آن یک بیماری همه­گیر جهانیِ غیرقابل­درمان و همچنین یک جنگ، نصف جمعیت جهان را از بین می‌برد و در نتیجه آن ساختار بشریت در یک بازه زمانی ۱۷۰ساله به‌شدت تغییر می‌کند [1]، این تحقیق وضعیت ملموس­تری را از آینده نشان می‌دهد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم سياسی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید