Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,028,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " سیستم های دینامیکی سوئیچینگ با شبکه های عصبی عمیق " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم های دینامیکی سوئیچینگ با شبکه های عصبی عمیق
نویسنده/ناشر/نام مجله :
25th International Conference on Pattern Recognition
سال انتشار
2020
کد محصول
1015981
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,028,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
11 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

مسئله کشف رژیم های دینامیکی مختلف اهمیت محوری در تجزیه و تحلیل سری های زمانی دارد. سیستم های دینامیکی سویئچینگ، راه حلی برای مدل سازی پدیده های طبیعی فراهم می کنند که داده های سری زمانی آنها مدهای دینامیکی مختلفی را نمایش می دهند. در این کار، یک مدل شبکه عصبی بازگشتی (RNN) تغییراتی جدید را برای دینامیک های سوئیچینگ پیشنهاد می کنیم که منجر به رفتارهای دینامیکی غیر مارکوفی و غیر خطی بین و در داخل مدهای دینامیکی می شود. مکانیزم های توجه برای اطلاع رسانی توزیع سویئچینگ فراهم شده اند. مدل خود را بر روی مجموعه داده های ساختگی و تجربی از ماهیت های مختلف ارزیابی می­کنیم و با موفقیت رژیم های دینامیکی مختلف را آشکار می کنیم و دینامیک های سوئیچینگ را پیش بینی می کنیم.

1- مقدمه

بسیاری از سیگنال های دینامیکی مرکب به صورت طبیعی یک فرم ترکیبی ذاتی را نمایش می دهند، بدین معنی که فرآیند تولید داده آنها می تواند به مدهای دینامیکی مختلفی تجزیه شود....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Deep Neural Networks

ثبت سفارش جدید