Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
929,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زبانشناسی " با موضوع " تاثیر سن در فراگیری زبان دوم و روش طراحی مطالعه آن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر سن در فراگیری زبان دوم و روش طراحی مطالعه آن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Education, Humanities and Social Sciences
سال انتشار
2023
کد محصول
1016043
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
929,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
264 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تمرکز این مقاله، بررسی تاثیر سن بر یادگیری زبان دوم است. تاثیر مرحله بحرانی و مهم یادگیری زبان دوم نیز مطرح شده است. این مقاله با بحث های گذشته‌نگرانه در مورد تاثیر سن بر فراگیری زبان دوم، به روش‌های تجربی مرسوم در مطالعات و تحلیل‌های تاثیر سن می‌پردازد و به طور خلاصه برخی از سؤالات و مسائل کلیدی در تحقیقات مرتبط را بیان می‌کند. روش‌های مختلف آزمون که در این مطالعات بکار رفته‌اند، دلیل اصلی نتایج متناقض تحقیقات در مورد تاثیر سن در فراگیری زبان‌های دوم است، از جمله انتخاب سوژه، محتوای مطالعاتی و زمان مقایسه شده‌اند. به همین دلیل، اصول مرجع‌دهی برای طراحی تحقیق در مورد تاثیر سن بر یادگیری زبان دوم پیشنهاد شده است: معیارهای مناسب برای انتخاب سوژه‌ها و تعداد سوژه‌ها. سوژه‌های با نمونه‌ی گسترده، ابزارها برای آزمایش و اجرای یکسان معیارهای ارزیابی، و بررسی پویا (دینامیک) و جامع اثرات سن. نتایج این مطالعه در مورد تاثیر سن بر یادگیری زبان دوم این است که روشهای تدریس متفاوت برای دانش‌آموزان در سنین مختلف و ویژگی‌های زبانی متفاوت باید در تدریس زبان دوم بکار گرفته شوند.

1-مقدمه

زمانی که زبان‌آموز شروع به یادگیری زبان می‌کند، تاثیر مهمی بر نتیجه‌ی یادگیری زبان دارد. در نتیجه، سن شروع به موضوعی مهم در زبان‌شناسی تبدیل شده است. محققان با بررسی فراگیری زبان دوم از طریق مطالعه بر روی مهاجران دریافته‌اند که سطح زبان مهاجرانی که در دوران کودکی وارد کشور مقصد شده‌اند، بسیار بالاتر از مهاجرانی است که در بزرگسالی به کشور مقصد آمده‌اند، و سطح زبان آنها بیشتر به گویندگان بومی با لهجه زبان خارجی ضعیف‌تر نزدیک‌تر است....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زبانشناسی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید