Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,001,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " رویکرد ترکیبی، مورد کاربرد خیابان هوشمند و جنبه های آتی برای اینترنت اشیاء در شهرهای هوشمند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رویکرد ترکیبی، مورد کاربرد خیابان هوشمند و جنبه های آتی برای اینترنت اشیاء در شهرهای هوشمند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Future Generation Computer Systems
سال انتشار
2018
کد محصول
1016076
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,001,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 اینترنت اشیاء (IoT) منجر به توسعۀ پروژه‌های هوشمند از طریق یک سری ابزار ارتباطی ناهمگون گردیده و با فراهم آوردن خدمات دیجیتالی برای کاربران، به رشد جهانی شتاب بخشیده است. پروژۀ شهر هوشمند از مفهوم بسیار پیچیده ای برخوردار است و در مسیری که در پیش رو دارد، شاهد موانع زیادی است و موانع زیاد دیگری (خدمات دیجیتالی) را نیز می‌تواند به وسیلۀ IoT به سادگی حل کند. IoT شهری به گونه ای طراحی شده است که از چشم انداز آیندۀ شهرهای هوشمند پشتیبانی می کند، که این شهرهای هوشمند از فناوری های ترکیبی مدرن بهره می گیرند و خدماتی را به شهروندان ارائه می دهند که ارزش افزوده بالایی به همراه دارند. در این چارچوب IoT شهری، نخستین لایه، لایۀ داده است. در لایۀ داده، پلتفرم حسگر از  پروتکل بهینه سازی شدۀ AODV-SPEED استفاده می کند (رویکرد ترکیبی)؛ که همان رویکردی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. رویکرد ترکیبی اصلاحات زیادی در قبال تأخیر، انرژی، نسبت جرم انتقال بسته و آهنگ تحویل بسته در چارچوب پروتکل SPEED موجود که برای کاربردهای IoT مناسب است را از خود به نمایش گذاشته است. این مقاله به شناسایی چارچوب، چالش و گرایشات IoT شهر هوشمند می پردازد و از موردی استفاده می کند که در آن، خیابان هوشمند، بر اهمیت ساختار پیشنهادی تأکید می کند. علاوه بر این پروژه‌های شهر هوشمند با این هدف شرح داده می شوند که اهمیت IoT در شهرهای هوشمند و آیندۀ آن را ترسیم کند. 

1-مقدمه

اینترنت اشیاء (IoT) شبکه‌ای از ابزار، اجسام و حسگرهای فیزیکی متصل به هم است که خدمات بسیار زیادی را به مردم ارائه می‌دهد. این اجسام همگی به وسیله اطلاعات با یکدیگر پیوند برقرار می کنند و از بلوک های ساختمانی ارتباطی برای برقراری این پیوند استفاده شده است. امروزه IoT به دلیل منافع سرشاری که با خود به همراه دارد، مفصل ترین بخش هر کسب و کار به شمار می رود. عبارت "اینترنت اشیاء" نخستین بار در سال ۱۹۹۸ مورد استفاده قرار گرفت. انتظار می رود که تا سال ۲۰۵۰ میلادی حدود سه چهارم جمعیت جهان در شهرهای هوشمند و محیط‌های هوشمند زندگی کنند؛ و IoT بتوانند بخش بسیار مهمی در تجسم بخشیدن به مفهوم شهر هوشمند ایفا کند....



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Framework of Internet of Things
Smart City
Virtual World
Smart Objects

ثبت سفارش جدید