Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,171,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " بازیافت چند باره بتن مسلح شده با الیاف پلی‌پروپیلین: تاثیر خواص سنگدانه‌های بازیافتی بر بتن جدید " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بازیافت چند باره بتن مسلح شده با الیاف پلی‌پروپیلین: تاثیر خواص سنگدانه‌های بازیافتی بر بتن جدید
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Construction and Building Materials
سال انتشار
2022
کد محصول
1016127
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,171,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
13 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در اینجا قابلیت بازیافت چند نسلیِ بتن تقویت شده با الیاف پلی‌پروپیلین (PPFRC) مورد بررسی قرار گرفت. بتن‌های مادر با 0 و 6 کیوگرم بر متر مکعب الیاف پلی‌پروپیلین تولید شدند. پس از بازیافت، سنگدانه‌های درشت حاصل از بتن بازیافتی  (RCAs) در بتن جدید با 0 و 6 کیلوگرم بر متر مکعب الیاف پلی‌پروپیلن مورد استفاده قرار گرفتند و این کار برای سه نسل با مقادیر یکسان الیاف تکرار شد. خواص RCA ، خواص مکانیکی بتن سنگدانه بازیافتی، نرخ بازیابی الیاف پلی پروپیلن و محتوای الیاف تعبیه شده در سنگدانه بتن بازیافتی (RCA) اندازه‌گیری شد. نتایج این مطالعه نشان می دهد که RCA به دست آمده از طریق بازیافت الیاف پلی‌پروپیلین  PPFRC مزایای قابل توجهی را برای تولید بتن جدید در اختیار ما قرار می‌دهد. این مزایا به واسطه‌ی الیاف بازیافتی تازه وارد شده به بتن جدید و همچنین از طریق الیاف موجود در سنگدانه های بازیافتی حاصل می‌شود که منجر به افزایش مقاومت کششی مانده می شود.

1-مقدمه

هدف اصلی این مطالعه، ارزیابی امکان‌سنجیِ بازیافت چندباره‌ی (بازیافت چندین «نسل») بتن مسلح با الیاف پلی‌پروبیلین (PPFRC) است. اهداف خاص، تعیین قابلیت بازیافت بتن مسلح با الیاف پلی‌پروبیلین (PPFRC) در مقایسه با بتن ساده، تعیین خواص سنگدانه‌های بتن بازیافتی (RCA) حاصل از بازیافت PPFRC و تاثیر آنها بر تولید بتن سنگدانه‌ای بازیافتی (RAC)، همچنین ارزیابی بازیابی بالقوه الیاف پلی‌پروپیلین (PP) در طول فرآیند بازیافت هستند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید