Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,193,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " حسابداری ارزش‌های عمومی‏: بازنگری در عمومیت پژوهش‌ها و رویه‌های حسابداری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حسابداری ارزش‌های عمومی‏: بازنگری در عمومیت پژوهش‌ها و رویه‌های حسابداری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Accounting, Auditing & Accountability Journal
سال انتشار
2021
کد محصول
1016144
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,193,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
299 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

​​​​​​​​هدف - این مقاله بر اهمیت ارزش (‏عمومی) و عمومیت پژوهش‌های حسابداری و پاسخگویی تأکید می‌کند. این مقاله با موشکافی به مجموعه موضوعاتی اشاره می‌کند که پژوهشگران در زمان بازنگری در عمومیت پژوهش‌ها و رویه‌های حسابداری باید به آنها توجه کنند.

طرح / روش‌شناسی / رویکرد - مقاله جاری با درنظرگرفتن ارزش‌های عمومی، برای بحث مفهومی درباره چالش‌های واقعی و آتی خدمات عمومی حسابداری و پاسخگویی، شیوه مرور میان‌رشته‌ای تحقیقات را اتخاذ می‌کند.

یافته‌ها – مقاله حاضر محوریت ارزش عمومی در سطوح فردی، سازمانی و اجتماعی در شکل‌گیری و شکل‌دهی به رویه‌های محاسباتی را توضیح می‌دهد و نشان می‌دهد که توجه به ارتباطات متقابل میان ارزش‌ها و حسابداری، مسیر پژوهشی مثمر ثمری است. افزون بر این، این مقاله بر قدرت پذیرش رویکردهای میان‌رشته‌ای برای توضیح این قبیل ارتباطات و تعیین ارتباط آنها با پدیده‌های پیچیده و جاری تأکید می‌کند.

ابتکار عمل / ارزش - این مقاله از لحاظ بازنگری مجدد ارزش‌های عمومی برای پژوهشگران حسابداری خدمات عمومی و تفکر انتقادی و تعیین شیوه‌های پژوهشی جدید دارای ابتکار عمل است.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Accounting Research

ثبت سفارش جدید