Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مجموعه مهندسی كشاورزی /

عنوان ترجمه شده مقاله: اثر تغییر محیط و بسته بندی واکیوم (در شرایط خلا) بر روی برخی از خصوصیات کیفی و مدت زمان لازم جهت نگهداری morcilla، یک سوسیس خونی (blood sausage) پخته شده

ترجمه مقاله درباره بسته بندی در شرایط خلا، آماده دانلود است. سوسیس های خونی (سوسیس های تشکیل شده از گوشت خوک و خون گاو) محصولات گوشتی سنتی، در بیشتر بخش های جهان هستند. در این مقاله اثر تغییر هوای محیط و بسته بندی در شرایط خلا بر روی عمر قفسه ای (مدت زمان لازم جهت نگهداری کالا) marcilla، مورد بررسی قرار گرفت.

  چکیده

اثر تغییر هوای محیط و بسته بندی در شرایط خلا بر روی عمر قفسه ای (مدت زمان لازم جهت نگهداری کالا) marcilla، یک سوسیس خونی پخته شده، مورد بررسی قرار گرفت. تعداد 99 marcillas، که در شرایط خلا بسته بندی شده بودند و اثر تغییر اتمسفر محیط با استفاده از سه مخلوط گازی متفاوت مورد آزمون قرار گرفتند.: 15;35;50/o2;N2;CO2 (اتمسفر 1)، 60;40/N2;CO2 (اتمسفر 2) و 40;60/N2:CO2 (اتمسفر 3) بودند، که در مدت 2، 4 و 6 و 8 هفته در دمای 4 درجه، نگهداری شده بودند. ارزیابی عمر قفسه ای آنها، براساس PH، فعالیت مولکولهای آب (aw)، رنگ (CIEL*a*b*c*&h)، تشکیل TBARS و تعداد میکروبها انجام گرفت. نتایج نشان داد که، در کل زمان نگهداری، بر همه ی پارامترها تاثیر می گذارد (p<0.05)، در حالی که هیچ گونه اختلاف معنی داری ، در میان شرایط بسته بندی مشاهده نشد (p>0.05). براساس محاسبه تعداد میکروبها، عمر قفسه ای marcillas، بزرگتر از 8 هفته، برای همه ی شرایط بسته بندی در نظر گرفته شد. نمونه های بسته بندی شده با غلظت بالای co2 (40:60/N2:CO2) پایین ترین مقدار  TBARS را در انتهای دوره ی نگهداری نشان دادند.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-مواد و روشها

1-2-فرمول تشکیل سوسیس و فرآوری آن

2-2-بسته بندی نمونه ها

3-2-آنالیز فیزیوشیمیایی

4-2-آنالیز میکروبیولوژیکی

5-2-آنالیز آماری

3-نتایج و بحث

1-3-آنالیز فیزیوشیمیایی

2-3-آنالیز میکروبیولوژیکی 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مجموعه مهندسی كشاورزی " با موضوع " اثر تغییر محیط و بسته بندی واکیوم (در شرایط خلا) بر روی برخی از خصوصیات کیفی و مدت زمان لازم جهت نگهداری morcilla، یک سوسیس خونی (blood sausage) پخته شده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثر تغییر محیط و بسته بندی واکیوم (در شرایط خلا) بر روی برخی از خصوصیات کیفی و مدت زمان لازم جهت نگهداری morcilla، یک سوسیس خونی (blood sausage) پخته شده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Meat Science
سال انتشار
2013
کد محصول
1000088
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
559 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مجموعه مهندسی كشاورزی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مجموعه مهندسی كشاورزی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Morcilla
Cooked blood sausage
Shelf-life
Vacuum packaging
Modified atmosphere packaging

تاریخ انتشار در سایت: 2013-09-09
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید